loading...

آهنگ گلچین

قمری لیلا فروهر,کد موزیک قمری لیلا فروهر ,متن آهنگ قمری لیلا فروهر,دانلود آهنگ قمری لیلا فروهر کیفیت عالی,دانلود ترانه قمری لیلا فروهر,تکست موزیک قمری لیلا فروه

حسین بازدید : 131 پنجشنبه 24 فروردین 1396

 



 

آهنگ قمری لیلا فروهر

قمری من بسه هر چی که نشستی
دل به این خونه و هم خونگی بستی

به خدا صاحب تازه تو خوب بود
چرا برگشتی سکوتمو شکستی

پیش من نمون که من هیچی ندارم
جز همین اشکی که پیش تو می بارم

نه یه دستی واسه ناز نه جای آواز
نه در باغ نه هوایی واسه پرواز

اشک من از لب شوره زار چکیده
جایی که مرغای خوشبختی رو بردن

برو شوره زار برات مرگه عزیزم
برو نوک نزن به گونه تر من


به خدا هر یه پرت برام عزیزه
نمونی اینجا که همش با هم می ریزه

قمری من روی شونه هام نشینی
بید لرزون خونه پرنده ها نیست

ای که گرم می کنه بالت شونه هامو
لرز که تنها مال سردی هوا نیست

به خدا هر یه پرت برام عزیزه
نمونی اینجا که همش با هم می ریزه


www.iransong.com







برچسب ها قمری لیلا فروهر کد موزیک قمری لیلا فروهر متن آهنگ قمری لیلا فروهر دانلود آهنگ قمری لیلا فروهر کیفیت عالی دانلود ترانه قمری لیلا فروهر تکست موزیک قمری لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو قمری لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس قمری لیلا فروهر قمری لیلا فروهر کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل قمری لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم قمری لیلا فروهر تکست آهنگ قمری لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد آهنگ جدید قمری لیلا فروهر دانلود آهنگ قمری لیلا فروهر فروردین 96 دانلود آهنگ جدید قمری لیلا فروهر کیفیت 320 دانلود آهنگ قمری لیلا فروهر سایت ایکس نایس کد موزیک جدید قمری لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds متن ترانه قمری لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو