loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ دیوانگی فرزاد فرخ Lyrics Music Farzad Farokh Divanegi   ترانه و شعر آهنگ دیوانگی فرزاد فرخ تمامه من برای تو تویی که جانه من شدی ز عشقه تو چه بیقرارم نترس از این وابستگی از عادتو دل

حسین بازدید : 25 دوشنبه 30 مهر 1397

متن آهنگ دیوانگی فرزاد فرخ

Lyrics Music Farzad Farokh Divanegi

متن آهنگ دیوانگی فرزاد فرخ

 

ترانه و شعر آهنگ دیوانگی فرزاد فرخ

تمامه من برای تو تویی که جانه من شدی ز عشقه تو چه بیقرارم
نترس از این وابستگی از عادتو دلبستگی که بی تو من نفس ندارم

تو حق نداری بعد از این دست مرا رها کنی آتش به جانمان زنی به قلبه خود جفا کنی

 

دیوانگی کن بیش از این باید که لبریزم کنی دریا به دریا با توام باید که درگیرم کنی

دریا به دریا با توام , دریا به دریا با توام

تکست آهنگ دیوانگی فرزاد فرخ

عطر نفسهای تو خواب چشمان تو آن همه حرفهای تو عهد و پیمان تو
مرا نگاه کن ببین ای تو ای خوب من از تو من عاشق شدم ای تو محبوب من , دریا به دریا با توام

تو حق نداری بعد از این دست مرا رها کنی آتش به جانمان زنی به قلبه خود جفا کنی
دیوانگی کن بیش از این باید که لبریزم کنی دریا به دریا با توام باید که درگیرم کنی

دریا به دریا با توام , دریا به دریا با توام

**

http://www.faratext.com/17875/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%af%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d8%af-%d9%81%d8%b1%d8%ae.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو