loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ پاشو از جات ایمان غلامی Lyrics Music Iman Gholami Pasho Az Jat   ترانه و شعر آهنگ پاشو از جات ایمان غلامی پاشو از جات بیا آروم کن این دیوونه ی عاشق رو با حرفات پاشو از جان بذار حال

حسین بازدید : 65 یکشنبه 29 مهر 1397

متن آهنگ پاشو از جات ایمان غلامی
Lyrics Music Iman Gholami Pasho Az Jat

متن آهنگ پاشو از جات ایمان غلامی

 

ترانه و شعر آهنگ پاشو از جات ایمان غلامی

پاشو از جات بیا آروم کن این دیوونه ی عاشق رو با حرفات
پاشو از جان بذار حالی به حالیشه دوباره قلبه من باهات

حالم خوبه ببین قلبم داره با ریتمه این آهنگ میکوبه
چه رویایی میخوام امشب بگیرم دستتو تا وقتی اینجایی , پاشو از جان

بیا فکر کن منو تو با همیمو این خیابونه تو میخندی یه احساسی میونه هر دوتامونه
باهات باشم بدونه اینکه سو نیتی باشه باهام باشی بدونه اینکه محدودیتی باشه

پاشو از جات بیا آروم کن این دیوونه ی عاشق رو با حرفات
پاشو از جان بذار حالی به حالیشه دوباره قلبه من باهات

حالم خوبه ببین قلبم داره با ریتمه این آهنگ میکوبه
چه رویایی میخوام امشب بگیرم دستتو تا وقتی اینجایی

تکست آهنگ پاشو از جات ایمان غلامی

تو باور کن تظاهر نیست این احساسی که بهت دارم تو از رفتار من باید بفهمی که دوست دارم
ازت ممنونم عشقه من واسه این حسه آرامش من این احساسه شیرینو فقط پیشه تو میخوامش

پاشو از جات بیا آروم کن این دیوونه ی عاشق رو با حرفات
پاشو از جان بذار حالی به حالیشه دوباره قلبه من باهات

حالم خوبه ببین قلبم داره با ریتمه این آهنگ میکوبه
چه رویایی میخوام امشب بگیرم دستتو تا وقتی اینجایی , عشق من

**

http://www.faratext.com/6831/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%be%d8%a7%d8%b4%d9%88-%d8%a7%d8%b2-%d8%ac%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ba%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو