loading...

آهنگ گلچین

آهنگ بی وفا حمید عسکری,دانلود آهنگ جدید بی وفا حمید عسکری,دانلود آهنگ جدید بی وفا حمید عسکری بهمن ماه 1395,دانلود ترانه بی وفا حمید عسکری,ljk Hik\' [ndn,دانلود آ

حسین بازدید : 219 چهارشنبه 27 بهمن 1395


متن آهنگ بی وفا حمید عسکریljk Hik' [ndn hd;s khds
Lyrics Music Hamid Askari Bi Vafa
متن آهنگ بی وفا حمید عسکری
ترانه و شعر آهنگ بی وفا حمید عسکری
تو چشات میخنده من چشام گریونه تمومه شهر جز تو حاله منو میدونه
نه میتونم رد شم ازت نه میتونی درکم کنی تا یه دلیل ازت میخوام میخوای بری ترکم کنی
اگه بدونی که چقدر دوست دارم مگه میتونی که بری ترکم کنی مگه میتونی مگه میتونی
چرا بی وفا با من تویه راه نبودی واسه دلی که عاشقته پا نبودی هیچ جوری تو همراه نبودی
تکست آهنگ بی وفا حمید عسکری
عمر منه وابسته به نفسه تو بسته وای ای دله سر خورده چقدر زخم خورده


نه اینقده احساس داری که حرفام تاثیر کنه نه اونقدر منو میخوای نظرت تغییر کنه
اگه بدونی که چقدر دوست دارم مگه میتونی که بری ترکم کنی مگه میتونی مگه میتونی
چرا بی وفا با من تویه راه نبودی واسه دلی که عاشقته پا نبودی هیچ جوری تو همراه نبودی


http://www.faratext.com








برچسب ها آهنگ بی وفا حمید عسکری دانلود آهنگ جدید بی وفا حمید عسکری دانلود آهنگ جدید بی وفا حمید عسکری بهمن ماه 1395 دانلود ترانه بی وفا حمید عسکری ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ با لینک مستقیم بی وفا حمید عسکری دانلود آهنگ بی وفا حمید عسکری کد موزیک بی وفا حمید عسکری کد پیشواز همراه اول بی وفا حمید عسکری کد آهنگ بی وفا حمید عسکری کد آهنگ پیشواز ایرانسل بی وفا حمید عسکری متن ترانه بی وفا حمید عسکری ljk jvhkiHik' [ndn دانلود موزیک ویدیو بی وفا حمید عسکری دانلود آهنگ بی وفا حمید عسکری کیفیت 320 تکست آهنگ بی وفا حمید عسکری متن آهنگ بی وفا حمید عسکری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو