loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ میدونم فقط عشق تو تکیه گاهه,    دانلود اهنگ بارون مهدی شکوهی,    دانلود آهنگ هوای بارون مهدی شکوهی با کیفیت 320,    اهنگ با

حسین بازدید : 53 جمعه 20 مهر 1397



,    دانلود اهنگ میدونم فقط عشق تو تکیه گاهه
,    دانلود اهنگ بارون مهدی شکوهی
,    دانلود آهنگ هوای بارون مهدی شکوهی با کیفیت 320
,    اهنگ بارون نم نم چترو خیابون اپارات
,    اهنگ جدید بارون نم نم
,    مهدی شکوهی هوای بارون
,    متن آهنگ بارون مهدی شکوهی
,    آهنگ های بارون نم نم
,    بارونه نم نم چتر و خيابون

Mehdi Shokoohi – Baroon

دانلود آهنگ جدید مهدی شکوهی به نام بارون با کیفیت بالا

ترانه : امید محمدی – آهنگ : حسین توکلی- تنظیم : حامد فولاد قدم

تیتراژ برنامه ویتامین ث شبکه سه

 

بارون

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ مهدی شکوهی بارون

 

بارون نم نم چتر و خیابون بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

بارون نم نم چتر و خیابون بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

میدونم روزای خوبی توی راهه واسه ی من فقط عشق تو تکیه گاهه

حرفامو نگفته از چشام می خونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

میدونم روزای خوبی توی راهه واسه ی من فقط عشق تو تکیه گاهه

حرفامو نگفته از چشام می خونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

♫♫♫

از بس تو خونه عطر تو پیچید چشمای عاشق من جز تو نمیدید

تا باورت شد دلواپسی هام دیدم بجز تو چشمام چیزی نمی خواد

بارون نم نم چتر و خیابون بازم دلم هواتو کرده زیر بارون

دلتنگی من کمتر نمیشه کاشکی بیای بمونی پیشم همیشه

میدونم روزای خوبی توی راهه واسه ی من فقط عشق تو تکیه گاهه

حرفامو نگفته از چشام می خونی خوشحالم همیشه تو دلم میمونی

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://nicmusic.net/







برچسب ها دانلود اهنگ میدونم فقط عشق تو تکیه گاهه دانلود اهنگ بارون مهدی شکوهی دانلود آهنگ هوای بارون مهدی شکوهی با کیفیت 320 اهنگ بارون نم نم چترو خیابون اپارات اهنگ جدید بارون نم نم مهدی شکوهی هوای بارون متن آهنگ بارون مهدی شکوهی آهنگ های بارون نم نم بارونه نم نم چتر و خيابون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو