دانلود آهنگ سینا سرلک دلهای بیقراران

Download Music Sina Sarlak Delhaye Bighararan

آهنگ سینا سرلک بنام دلهای بیقراران

چشمان گریه ام را دادم به دست باران

شاید مرا بگرید شاید مرا بگرید بر تربت بهاران

دانلود آهنگ سینا سرلک دلهای بیقراران

 

متن آهنگ دلهای بیقراران از سینا سرلک

چشمان گریه ام را دادم به دست باران

شاید مرا بگرید شاید مرا بگرید بر تربت بهاران

هرگز کسی نفهمید هر گز کسی نفهمید مفهوم غربتم را

من واژه ای غریبم من واژه ای غریبم در شعر روزگاران

در شعر روزگاران

من که هزار و یک شب تا شهر قصه رفتم

با هیچ کسی نگفتم یک قصه از هزاران

ای ساحل رسیدن این موج خسته دریاب

دریای عشق چه دلهای بی قراران

شب تا سحر نشسته در کنج خلوت خیش

تا روی ماه بینم در قاب چشمه ساران

در این سراب تشنه اهوی دل غریبست

dar in sarabe teshne ahooye del gharibist

ما را ضمانتی کن به اعتبار باران

ma ra zemanati kon be etebare baran

ای اعتبار باران

ey etebare baran

ترانه آهنگ دلهای بیقراران از سینا سرلک

من که هزار و یک شب تا شهر قصه رفتم

با هیچ کسی نگفتم یک قصه از هزاران

ای ساحل رسیدن این موج خسته دریاب

دریای عشق چه دلهای بی قراران

شب تا سحر نشسته در کنج خلوت خیش

تا روی ماه بینم در قاب چشمه ساران

در این سراب تشنه اهوی دل غریبست

dar in sarabe teshne ahooye del gharibist

ما را ضمانتی کن به اعتبار باران

ma ra zemanati kon be etebare baran

ای اعتبار باران

ey etebare baran