loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید تکست نایس مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو ,متن آهنگ مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو ,دانلود ترا

حسین بازدید : 345 چهارشنبه 23 فروردین 1396

تکست آهنگ مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو  Hik' lv'l livhf 1 hc livhf hdlhk k, gh,

تکست آهنگ مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو   Hik' lv'l livhf 1 hc livhf hdlhk k, gh,

تکست آهنگ مرگ مهراب یک 1 از مهراب  Hik' lv'l livhf 1 hc livhf

تکست آهنگ مرگم مهراب 1 Hik' lv'l livhf 1 hc livhf

امشبـــــــــــ واسه آخرین بار دارم عکساتو میبینم
نیستی ببینی بی خدافظی میرم
یه تیغ روبه رومه و مشتام از قرص پره
رگام که سهله سنگم میبره
نه گلایه ای دارم نه شاکیم ازتـــــــــــ
فقط ازت میخوام وجدانتو بذاری وسط
اونوقت میفهمی چاره ی امسال من مرگه
از قدیم گفتنــــــــــــ جواب بارون تگرگه
مدیونی مُردم حتی به خونم نگا کنی
بالای جنازم وایستی هی منو صدا کنی
خوابم میاد تو بخون لالایی
حرف دلمه خداییـــــــــ
مدیونی چشامو بسته ببینی


عکسامو با روبان مشکی میبینی
مشکی نپوشیا مشکی رنگـــــــــــــ عشقه


تو که عشقی نداشتی نپوش زشته

 

این هوای بارونی انگاری یه چیش کمه
من دلم گرفته پس بغضم چرا نمیشکنه
روزگار آدمو زجر میده تا مَردش بشی
خیلی درد داره یه روز شرمنده ی قلبت بشی
روی سنگ قبر من داره بارون میباره
روی گونه های تو ردشو جا میذاره
ردپای رفتنتـــــــــــــ مونده ببین چیکار کردی
من دلم گرم بود ولی با دل من سر نکردی
مادر مشتاتو نکوب روی سنگ قبرمـــــــــــــــــــ
من دلم آتیش گرفته این حرفا دیوونم کردن
مادر بچه بودیم میگفتی صدو بیست ساله شی
الان باید بالای سرم رو سنگ قبرم باشی
صد بیست ساله این دنیام فقط بیست سال بود
مادر دعا کردی اما پشتم نبود
مادر دعا کردی این عروس خونتـــــــــــــ شه
فکرشو میکردی عروست باعث مرگم شه

 

مادر حلالم کن اشکات رو سنگ قبر منه
به همین اشکاتـــــــــــ قسم بریده بودم از همه
مادرِ من با دستات نزن توی سرت
داد نزن نگو این مِهرابـــــــــــــــ منه
دیگه منو نمیبینی دستم از دنیا کوتاس
به قول خودت مِهرابت پیش فرشته هاس
داری میبینی، میبینی دورم شلوغه
باور نمیکنی داد میزنی دروغه
اینجا هیچ خیابونی نیس تا خاطره بسازم
خودم خاطره میساختمـــــــــــــ
الان راجبم ببین چه خاطره ها ساختن
این تیغ لعنتی رحمیــــــــــــــ به این رگم نکرد
حواسم پرت شد اون برید خلاصم کرد
هرکی ازتـــــــــــــ پرسید گفت عشقت کجاس
بگو قبرستون
قبلا یادته میگفتی… بگو کنار مرده هاســــــــــ


قسم به این قبر تاریکو این خاک لعنتی
من دلم به این تنهاییا آخه نداره طاقتی
من تورو میخواستمــــــــــــ و اینو همه میدونن
حالا جلوی همه با اون میای خیلی با غیرتی
این بارونو هوایی که یه چیش کمه
از امروز روزای جمعه فقط روز منه
یه جای چند متری نبودنتو رقمـــــــــــ میزنه

http://melimusic.net







برچسب ها دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید تکست نایس مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو متن آهنگ مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو دانلود ترانه مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو کیفیت 320 تکست موزیک مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو فروردین 96 دانلود آهنگ با لینک مستقیم مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو متن ترانه مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو دانلود موزیک ویدیو مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو تکست آهنگ مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو دانلود آهنگ مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو سایت ایکس نایس کد موزیک مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو کد آهنگ پیشواز ایرانسل مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو دانلود آهنگ مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو کیفیت عالی کد موزیک جدید مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو کد آهنگ جدید مرگ مهراب یک 1 از مهراب و ایمان نو لاو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو