loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود نوحه بیس دار مخصوص ماشین,    دانلود نوحه های بیس دار فارسی,    دانلود مداحی مخصوص سیستم ماشین,    نوحه عراقی بیس دار,  

حسین بازدید : 99 چهارشنبه 21 شهریور 1397


,    دانلود نوحه بیس دار مخصوص ماشین
,    دانلود نوحه های بیس دار فارسی
,    دانلود مداحی مخصوص سیستم ماشین
,    نوحه عراقی بیس دار
,    دانلود نوحه ترکی بیس دار برای ماشین
,    دانلود نوحه سه ضرب بیس دار
,    دانلود نوحه ترکی مخصوص ماشین
,    دانلود نوحه برای ماشین
,    دانلود نوحه ضرب دار
,   

دانلود نوحه آقای عالمین دل منو هوای بین الحرمین هوایی زیارت الحسین آقام حسین

یک نوحه مداحی بسیار شنیدنی از حسین عینی فرد دعوت میکنیم دانلود کنید و بشنوید .

این به دو زبان فارسی و ترکی خوانده شده است و سبک آن شور است .

دانلود نوحه آقای عالمین دل منو هوای بین الحرمین هوایی زیارت الحسین آقام حسین

مداح:کربلایی حسین عینی فرد
سبک:شور
مکان:شب نوزدهم ماه رمضان/95
متن:
جان من به فدای حسین و کربلای حسین
خودم اینجا دلم میون زائرای حسین
تحت قبه با گریه میمونم دستمو به ضریح میرسونم
یک زیارت و روضه میخونم یا عزیز الله
آقای عالمین دل من و هوای بین الحرمین
هوایی زیارت الحسین
آقام آقام آقام حسین حسین حسین
بهترین لحظات جوونیم با حسینو بس
خوشترین نفس دم مردن یا حسینو بس
با حسین همه ایل و تبار با حسین همه دار و ندارم
ای خدا عجب آقایی دارم یا عزیز الله
دیوانه ی حسین منم گدای بی نشانه ی حسین
نمیروم ز خانه حسین
آقام آقام آقام حسین حسین حسین
جان من به فدای حسینو کربلای حسین
خودم اینجا دلم میان زائرای حسین
تحت قبّه با گریه میمانم دستم را به ضریح میرسانم
یک زیارت و روضه میخوانم یا عزیز الله
آقای عالمین دل من و هوای بین الحرمین
هوایی زیارت الحسین
آقام آقام آقام حسین حسین حسین

http://japanmusic.ir/







برچسب ها دانلود نوحه بیس دار مخصوص ماشین دانلود نوحه های بیس دار فارسی دانلود مداحی مخصوص سیستم ماشین نوحه عراقی بیس دار دانلود نوحه ترکی بیس دار برای ماشین دانلود نوحه سه ضرب بیس دار دانلود نوحه ترکی مخصوص ماشین دانلود نوحه برای ماشین دانلود نوحه ضرب دار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو