loading...

آهنگ گلچین

آهنگ نگار من عباس قادریدانلود آهنگ  نگار من عباس قادری,کد آهنگ پیشواز همراه اول  نگار من عباس قادری,دانلود آهنگ  نگار من عباس قادری کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول  نگار من عباس

حسین بازدید : 61 یکشنبه 18 شهریور 1397

آهنگ نگار من عباس قادری
دانلود آهنگ  نگار من عباس قادری,کد آهنگ پیشواز همراه اول  نگار من عباس قادری,دانلود آهنگ  نگار من عباس قادری کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول  نگار من عباس قادری,دانلود آهنگ  نگار من عباس قادری رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  نگار من عباس قادری,متن آهنگ  نگار من عباس قادری,
 عزیزم آیه‌ی ماه منی تو گل بهار من تویی نگار من
روشنی شب راه منی تو گل بهار من تویی نگارمن
یاد تو با منه هر جا که باشم گل بهار من تویی نگار من
همیشه یار دلخواه منی تو گل بهارمن تویی نگار من
میام به دنبالت تا اون سر دنیا عاشقی مثل من کجا میشه پیدا
منم هوا خواه تو نشسته بر راه تو


منم هوا خواه تو نشسته بر راه تو

گل روی تو هر جا روبرومه گل بهار من تویی نگار من
بی تو بودن یه شعر ناتمومه گل بهار من تویی نگار من
بیا امروز که فردا خیلی دیره گل بهار من تویی نگار من
تو میدونی که عمرا بی دوومه گل بهار من تویی نگار من
میام به دنبالت تا اون سر دنیا عاشقی مثل من کجا میشه پیدا
منم هوا خواه تو نشسته بر راه تو
منم هوا خواه تو نشسته بر راه تو

عزیزم آیه‌ی ماه منی تو گل بهار من تویی نگار من
روشنی شب راه منی تو گل بهار من تویی نگارمن
یاد تو با منه هر جا که باشم گل بهار من تویی نگار من
همیشه یار دلخواه منی تو گل بهارمن تویی نگار من

میام به دنبالت تا اون سر دنیا عاشقی مثل من کجا میشه پیدا
منم هوا خواه تو نشسته بر راه تو
منم هوا خواه تو نشسته بر راه تو

گل روی تو هر جا روبرومه گل بهار من تویی نگار من
بی تو بودن یه شعر ناتمومه گل بهار من تویی نگار من
بیا امروز که فردا خیلی دیره گل بهار من تویی نگار من
تو میدونی که عمرا بی دوومه گل بهار من تویی نگار من
میام به دنبالت تا اون سر دنیا عاشقی مثل من کجا میشه پیدا
منم هوا خواه تو نشسته بر راه تو
منم هوا خواه تو نشسته بر راه تو آه
منم هوا خواه تو نشسته بر راه تو







برچسب ها دانلود آهنگ نگار من عباس قادری کد آهنگ پیشواز همراه اول نگار من عباس قادری دانلود آهنگ نگار من عباس قادری کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول نگار من عباس قادری دانلود آهنگ نگار من عباس قادری رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگار من عباس قادری متن آهنگ نگار من عباس قادری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو