loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ محسن یگانه عاطل و باطل,    دانلود آهنگ جدید محسن یگانه آتل و باطل,    دانلود آهنگ شکستم بریدم محسن یگانه,    دانلود آهنگ هم

حسین بازدید : 3708 جمعه 16 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ محسن یگانه عاطل و باطل
,    دانلود آهنگ جدید محسن یگانه آتل و باطل
,    دانلود آهنگ شکستم بریدم محسن یگانه
,    دانلود آهنگ همه بودو نبودم وجودم کجایی از محسن یگانه
,    میثم یگانه
,    متن آهنگ آتل و باطل سینا پارسیان
,    دانلود آهنگ نمیشه تو رو کم کنم از حال نزارم
,    دانلود اهنگ سینا پارسیان همه بودو نبودم
,    دانلود آهنگ عاطل و باطل سینا پارسیان 320
,   



 

متن آهنگ آتل و باطل از میثم یگانه

نمیشه تو رو کم کنم از حال نزارم

گمونم که تو رفتی و دیگه دنباله ندارم

ولی امون از این بی سر و پا دل

که موندم بعد تو شب و روز آتل و باطل

گرفته دلم از تو و از عالم و آدم

خود دیوونم دو دستی به تو

احساسمو دادم

میدونم بی تو آروم ندارم

برای خونه ی خودمم شکون ندارم

همه بود و نبودم وجودم

کجایی که دلم کشت منو

دیگه جون به سر کرد

تو آسمون و ستاره دوباره

 هوایی شدم از دست دلم عمرمی برگرد

شکستم بریدم بیا دیگه برگرد

ببین داد و هوارم گوش آسمونو کر کرد

اگه سه گرمه هام به هم رسیدن

شب و روز مزه ی همه غم ها رو چشیدم

زبونم دیگه مو درآورده بس که خوندم

چه اشتباهی کردم که تورو تو دلم نشوندم

اگه آبرومم باید بریزه بریزه

فدای سر کسی که واسم عزیزه

همه بود و نبودم وجودم

کجایی که دلم کشت منو

دیگه جون به سر کرد

تو آسمون و ستاره دوباره

 هوایی شدم از دست دلم عمرمی برگرد

 

فعلا چنین آهنگی از محسن یگانه منتشر نشده

http://www.abanmusic.net








برچسب ها دانلود آهنگ محسن یگانه عاطل و باطل دانلود آهنگ جدید محسن یگانه آتل و باطل دانلود آهنگ شکستم بریدم محسن یگانه دانلود آهنگ همه بودو نبودم وجودم کجایی از محسن یگانه میثم یگانه متن آهنگ آتل و باطل سینا پارسیان دانلود آهنگ نمیشه تو رو کم کنم از حال نزارم دانلود اهنگ سینا پارسیان همه بودو نبودم دانلود آهنگ عاطل و باطل سینا پارسیان 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو