loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ نمیشه غصه مارو,    دانلود آهنگ نمیشه غصه مارو یه لحظه,    نمیشه غصه ما رو متن,    آهنگ نمیشه غصه مارو محمد نوری,  

حسین بازدید : 145 سه شنبه 13 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ نمیشه غصه مارو
,    دانلود آهنگ نمیشه غصه مارو یه لحظه
,    نمیشه غصه ما رو متن
,    آهنگ نمیشه غصه مارو محمد نوری
,    نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره حسین منزوی
,    نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره lyrics
,    آکورد نمیشه غصه ما رو
,    دانلود آهنگ آرزوها محمد نوری 320
,    شعر نمیشه غصه ما رو

 

http://new-song.ir

 

 

تکست و متن آهنگ محمد نوری آرزوها

 نمیشه غصه مارو یه لحظه تنها بزاره

نمیشه این قافله مارو تو خواب جا بزاره

مارو تو خواب جا بزاره

دلم از اون دلای قدیمیه از اون دلاست

که میخواد عاشق که شد , پا روی دنیا بزاره

پا روی دنیا بزاره

دوست دارم یه دست از آسمون بیاد ما دو تارو

ببره از اینجا و اونور اَبرا بزاره

من میخوام تا آخر دنیا تماشات بکنم

اگه زندگی برام چشم تماشـا بذاره

بی تو دنیا نمی ارزه تو با من باش و بذار

همه ی دنیا منو همیشه تنهــا بذاره

*********

 نمیشه غصه مارو یه لحظه تنها بزاره

نمیشه این قافله مارو تو خواب جا بزاره

مارو تو خواب جا بزاره

دلم از اون دلای قدیمیه از اون دلاست

که میخواد عاشق که شد , پا روی دنیا بزاره

پا روی دنیا بزاره

دوست دارم یه دست از آسمون بیاد ما دو تارو

ببره از اینجا و اونور اَبرا بزاره

من میخوام تا آخر دنیا تماشات بکنم

اگه زندگی برام چشم تماشـا بذاره

بی تو دنیا نمی ارزه تو با من باش و بذار

همه ی دنیا منو همیشه تنهــا بذاره

 

 

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ نمیشه غصه مارو دانلود آهنگ نمیشه غصه مارو یه لحظه نمیشه غصه ما رو متن آهنگ نمیشه غصه مارو محمد نوری نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره حسین منزوی نمیشه غصه ما رو یه لحظه تنها بذاره lyrics آکورد نمیشه غصه ما رو دانلود آهنگ آرزوها محمد نوری 320 شعر نمیشه غصه ما رو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو