loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ ایمان غلامی چاره ندارم باید جداشم,    دانلود آهنگ ایمان غلامی شنیدم 1,    دانلود آهنگ ایمان غلامی شنیدم 2,  

حسین بازدید : 67 دوشنبه 12 شهریور 1397


,   
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی چاره ندارم باید جداشم
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی شنیدم 1
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی شنیدم 2
,    دانلود ریمیکس اهنگ شنیدم ایمان غلامی
,    پخش انلاین اهنگ شنیدم ایمان غلامی
,    دانلود اهنگ شنیدم با یکی دیگه هستی 1
,    اهنگ پس دل من چی اونم گذاشت و رفت
,    دانلود اهنگ شنیدم با یکی دیگ هستی
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی ای دل غافل اونم گذاشتو رفت

 

http://pop-music.ir/

متن آهنگ جدید ایمان غلامی با نام شنیدم :

شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی

شنیدم هر جا میره باهاشی می میره اگه یه روز نباشی

انقدره واست عزیزه که همه خاطراتم و فراموش کردی

می دونی بی تو می میرم واسه اینه دست به هر کاری زدم برگردی

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ایمان غلامی با نام شنیدم

♫♫♫♫♫♫

شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی

شنیدم هر جا میره باهاشی می میره اگه یه روز نباشی

برو اما بدون بی تو می میرم من

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

MP3 – 320

Iman Gholami – Shenidam 2

MP3 – 128

Iman Gholami – Shenidam 2







برچسب ها دانلود اهنگ ایمان غلامی چاره ندارم باید جداشم دانلود آهنگ ایمان غلامی شنیدم 1 دانلود آهنگ ایمان غلامی شنیدم 2 دانلود ریمیکس اهنگ شنیدم ایمان غلامی پخش انلاین اهنگ شنیدم ایمان غلامی دانلود اهنگ شنیدم با یکی دیگه هستی 1 اهنگ پس دل من چی اونم گذاشت و رفت دانلود اهنگ شنیدم با یکی دیگ هستی دانلود اهنگ ایمان غلامی ای دل غافل اونم گذاشتو رفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو