loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ چشم هارا باید شست,    متن آهنگ زیر باران علیرضا عصار,    دانلود آهنگ وقتی صدای بارون عصار,    دانلود آلبوم این حال من بی تو

حسین بازدید : 49 جمعه 09 شهریور 1397



,    دانلود آهنگ چشم هارا باید شست
,    متن آهنگ زیر باران علیرضا عصار
,    دانلود آهنگ وقتی صدای بارون عصار
,    دانلود آلبوم این حال من بی تو عصار
,    دانلود اهنگ زیر باران
,    دانلود آهنگ زیر باران علیرضا عصار
,    دانلود آهنگ بوی بارون علیرضا عصار با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ بوی بارون عصار با کیفیت بالا
,    آهنگ عصار
,   

http://www.myfaza2music.ir

 

متن موزیک زیر باران علیرضا عصار

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید
چترها را باید بست
زیر باران باید رفت
فکر را، خاطره را، زیر باران باید برد
با همه مردم شهر ، زیر باران باید رفت
دوست را، زیر باران باید دید
عشق را، زیر باران باید جست
هر کجا هستم ، باشم
آسمان مال من است
پنجره، فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال من است.







برچسب ها دانلود آهنگ چشم هارا باید شست متن آهنگ زیر باران علیرضا عصار دانلود آهنگ وقتی صدای بارون عصار دانلود آلبوم این حال من بی تو عصار دانلود اهنگ زیر باران دانلود آهنگ زیر باران علیرضا عصار دانلود آهنگ بوی بارون علیرضا عصار با کیفیت 320 دانلود آهنگ بوی بارون عصار با کیفیت بالا آهنگ عصار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو