loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ حتی فکر داشتنت واسه من ارامشه,    دانلود آهنگ جز عشق تو از امین رستمی و پیمان امین,    جز عشق تو تو قلب من هیچی دیگ جا نداره,  &

حسین بازدید : 61 سه شنبه 06 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ حتی فکر داشتنت واسه من ارامشه
,    دانلود آهنگ جز عشق تو از امین رستمی و پیمان امین
,    جز عشق تو تو قلب من هیچی دیگ جا نداره
,    دانلود اهنگ عشق من امیر رستمی
,    دانلود اهنگ تو نگات یه حسیه امین رستمی
,    امین رستمی عشق جان
,    دانلود اهنگ امین رستمی عشق من روزای خوبمونو برگردون
,    امین رستمی عشق جانم
,    دانلود آهنگ امین رستمی یاد چشمات
,   

 

 

 

http://www.abanmusic.net/

 

 

دانلود آهنگ امین رستمی به نام جز عشق تو

 

تو نگات یه حسیه دلم غم میگیره

تو چشام نگاه میکنی و دل میمیره

عشق تو نفسه مثل یه عادته

دل من برای عشق تو بی طاقته

جز عشق تو تو قلب من هیچی دیگه جا نداره

وقتی تو دنیامی دلم کاری با دنیا نداره

حتی فکر داشتنت واسه من آرامشه

شوق دیدنت عزیزم منو هر جا میکشه

من تو رو تا ته دنیا عاشقونه دوست دارم

تورو انگار خودمی بی بهونه دوست دارم

جز عشق تو تو قلب من هیچی دیگه جا نداره

وقتی تو دنیامی دلم کاری با دنیا نداره

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ حتی فکر داشتنت واسه من ارامشه دانلود آهنگ جز عشق تو از امین رستمی و پیمان امین جز عشق تو تو قلب من هیچی دیگ جا نداره دانلود اهنگ عشق من امیر رستمی دانلود اهنگ تو نگات یه حسیه امین رستمی امین رستمی عشق جان دانلود اهنگ امین رستمی عشق من روزای خوبمونو برگردون امین رستمی عشق جانم دانلود آهنگ امین رستمی یاد چشمات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو