loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ چرا رفتی همايون شجريان,    دانلود آهنگ چرا رفتی همایون شجریان ویکی صدا,    دانلود آلبوم چرا رفتی همایون شجریان,    دانلود ا

حسین بازدید : 153 شنبه 03 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ چرا رفتی همايون شجريان
,    دانلود آهنگ چرا رفتی همایون شجریان ویکی صدا
,    دانلود آلبوم چرا رفتی همایون شجریان
,    دانلود اهنگ چرا رفتی چرا من بیقرارم امیرحسین
,    چرا رفتی چرا من بیقرارم سیمین بهبهانی
,    شعر چرا رفتی چرا من بیقرارم
,    چرا رفتی متن
,    اهنگ غمگین چرا رفتی
,    علیرضا قربانی چرا رفتی
,   

http://www.myfaza2music.ir/%D9%87%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B4%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B1%D9%81%D8%AA%DB%8C-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D9%85%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D9%85/

 

دانلود آهنگ همایون شجریان به نام چرا رفتی چرا من بی قرارم

Download New Music Homayoun ShajarianChera Rafti

دانلود آهنگ همایون شجریان چرا رفتی چرا من بی قرارم

 

چرا رفتی ؟! چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
خیالت گر چه عمری یار من بود
امیدت گر چه در پندار من بود
بیا امشب شرابی دیگرم ده
ز مینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
دل دیوانه را دیوانه تر کن
مرا از هر دو عالم بی خبر کن
بیا امشب شرابی دیگرم ده
ز مینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی؟ چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ چرا رفتی همايون شجريان دانلود آهنگ چرا رفتی همایون شجریان ویکی صدا دانلود آلبوم چرا رفتی همایون شجریان دانلود اهنگ چرا رفتی چرا من بیقرارم امیرحسین چرا رفتی چرا من بیقرارم سیمین بهبهانی شعر چرا رفتی چرا من بیقرارم چرا رفتی متن اهنگ غمگین چرا رفتی علیرضا قربانی چرا رفتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو