loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ بهنام بانی بسمه,    دانلود متن اهنگ بسمه بهنام بانی,    دانلود اهنگ بسمه بهنام بانی,    بسمه بهنام بانی متن,   

حسین بازدید : 35 دوشنبه 29 مرداد 1397



,    متن آهنگ بهنام بانی بسمه
,    دانلود متن اهنگ بسمه بهنام بانی
,    دانلود اهنگ بسمه بهنام بانی
,    بسمه بهنام بانی متن
,    بسمه متن
,    متن آهنگ بسمه
,    متن آهنگ بهنام بانی چی بگم
,    متن آهنگ بهنام بانی عاشقم کرده
,    بهنام بانی بسمه تنهایی
,   

http://www.faratext.com/5707/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B3%D9%85%D9%87-%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C.html

ترانه و شعر آهنگ بسمه بهنام بانی

بسمه هر چی تنها شدم شکستم دیگه بسمه دلمو بازی نمیدم
دیگه بسمه تنهایی بذار حس کنم اینجایی

تو که میدونی هنوزم زخمه دلم تو بری همه چی داغونه
همه چیه منی دیوونه چه جوری جداییتو بفهمه دلم

نرو رد نشو از دله ساده ام نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشکه یه مرد رو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست

نرو رد نشو از دله ساده ام نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشکه یه مرد رو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست

تکست آهنگ بسمه بهنام بانی

چی به روز تو اومده آخه بگو پس علاقه و عشقه تو کو چرا اینقدر سردی باهام
به خاطر من بگو اون که دلتو برده کیه بگو فرقی که داره چیه تو چرا بد کردی باهام

نرو رد نشو از دله ساده ام نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشکه یه مرد رو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست

نرو رد نشو از دله ساده ام نرو من که اجازه ندادم نرو لعنتی اشکه یه مرد رو نریز
نرو بسه غرورمو نشکن نگو خسته شدی دیگه از من نرو لعنتی هیشکی شبیه تو نیست







برچسب ها متن آهنگ بهنام بانی بسمه دانلود متن اهنگ بسمه بهنام بانی دانلود اهنگ بسمه بهنام بانی بسمه بهنام بانی متن بسمه متن متن آهنگ بسمه متن آهنگ بهنام بانی چی بگم متن آهنگ بهنام بانی عاشقم کرده بهنام بانی بسمه تنهایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو