loading...

آهنگ گلچین

کد آهنگ سکوت داریوش اقدامی ,متن ترانه سکوت داریوش اقدامی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سکوت داریوش اقدامی ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم سکوت داریوش اقدامی ,ljk Hik\' [n

حسین بازدید : 109 چهارشنبه 27 بهمن 1395



متن آهنگ سکوت داریوش اقدامی www.xni3e.ir
Lyrics Music Dariush Eghdami Sokoot
متن آهنگ سکوت داریوش اقدامی
ترانه و شعر آهنگ سکوت داریوش اقدامی
به سکوت منه دیوونه اگه خیره بشی خیلی چیزا رو میفهمی غمه ویرونیه من
باورش سخته رفیقه روزای پاییزی به همین سادگی میشه دشمنه خونیه من
نگرانم مثله برگی که تو راه باده ترس امروز دارم غصه ی فردا دارم نگرانم


تکست آهنگ سکوت داریوش اقدامی
به سکوت منه دیوونه اگه خیره بشی خیلی چیزا رو میفهمی غمه ویرونیه من
باورش سخته رفیقه روزای پاییزی به همین سادگی میشه دشمنه خونیه من
نگرانم مثله برگی که تو راه باده ترس امروز دارم غصه ی فردا دارم نگرانم

http://www.faratext.com












برچسب ها کد آهنگ سکوت داریوش اقدامی متن ترانه سکوت داریوش اقدامی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سکوت داریوش اقدامی دانلود آهنگ با لینک مستقیم سکوت داریوش اقدامی ljk Hik' [ndn دانلود موزیک ویدیو سکوت داریوش اقدامی دانلود ترانه سکوت داریوش اقدامی دانلود آهنگ سکوت داریوش اقدامی آهنگ سکوت داریوش اقدامی دانلود آهنگ جدید سکوت داریوش اقدامی ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ سکوت داریوش اقدامی کیفیت 320 کد پیشواز همراه اول سکوت داریوش اقدامی کد موزیک سکوت داریوش اقدامی متن آهنگ سکوت داریوش اقدامی تکست آهنگ سکوت داریوش اقدامی دانلود آهنگ جدید سکوت داریوش اقدامی بهمن ماه 1395
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو