loading...

آهنگ گلچین

  متن آهنگ:   بعد رفتنت عزیزم نای موندنم نمونده دل من جوونی کرده اگه باز حرفی پرونده بعد رفتنت عزیزم نای زنده بودنم نیست تو سرم فکر تو اما تو دلم جای تو خالیست بعد رفتنم عزیزم

حسین بازدید : 85 دوشنبه 22 مرداد 1397

 

متن آهنگ:

 

بعد رفتنت عزیزم نای موندنم نمونده دل من جوونی کرده اگه باز حرفی پرونده 

بعد رفتنت عزیزم نای زنده بودنم نیست تو سرم فکر تو اما تو دلم جای تو خالیست 

بعد رفتنم عزیزم اشکام یادگار می مونه اگه باز تنهام بذاری می مونم بی آشیونه




بعد رفتنم عزیزم می فهمی که دل نبستی می فهمی یه بی وفایی رفتی و عهدو شکستی

 

میرم اما خیلی سخته برو اما خیلی تنهام هنوزم عطرت پیچیده توی روزهام توی شبهام 

می دونم دلم زیاده  تو نپاش نمک به زخمام باز بیا حرفام بشنو نه نگو دروغه حرفام 

بعد رفتنم عزیزم اشکام یادگار می مونه اگه باز تنهام بزاری می مونم بی آشیونه 

بعد رفتنم عزیزم می فهمی که دل نبستی می فهمی

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو