loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ داغ دلم تازه میشه عبدالمالکی,    اهنگ داغ دلم داره تازه میشه ی علی عبدالمالکی,    دانلود آهنگ داغ دلم از علی عبدالمالکی با کیفیت 320, 

حسین بازدید : 25 یکشنبه 21 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ داغ دلم تازه میشه عبدالمالکی
,    اهنگ داغ دلم داره تازه میشه ی علی عبدالمالکی
,    دانلود آهنگ داغ دلم از علی عبدالمالکی با کیفیت 320
,    پخش انلاین اهنگ داغ دلم علی عبدالمالکی
,    متن اهنگ داغ دلم
,    دانلود اهنگ دلم از علی عبدالمالکی
,    دانلود آهنگ بی کلام داغ دلم از علی عبدالمالکی
,    دانلود آهنگ آروم بگیر دیگه بسه دلم علی عبدالمالکی
,    داغ دلم داره تازه میشه اپارات
,   

http://pop-music.ir/%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%BA-%D8%AF%D9%84%D9%85

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام داغ دلم با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا : علیرضا مرتضی قلی ، آهنگساز : علی عبدالمالکی ، تنظیم : امیر حیدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام داغ دلم:

♫♫♫♫♫♫

“داغ دلم داره تازه میشه

قراره بازم ببینمش

فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش”(دو بار)

همون که رفت و دلمو شکست

رفت و رو اشکام چشاشو بست

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

همون که دلتنگشم همش

“داغ دلم داره تازه میشه”(چهار بار)

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام داغ دلم

♫♫♫♫♫♫

 بازم چه خوابی دیده برام

چه نقشه ای باز کشیده برام

قراره باز چی سرم بیاد

این دفعه از جونم چی میخواد

داغ دلم داره تازه میشه

خاطره هاش یادم. نمیره

میترسم این بار ببینمش

دوباره دستامو بگیره

دوباره دستامو بگیره

داغ دلم داره تازه میشه

قراره بازم ببینمش

فک نکنم طاقت بیارم این دفعه میمیرم از غمش

همون که رفت و دلمو شکست

رفت و رو اشکام چشاشو بست

همون که دلتنگشم همش

“داغ دلم داره تازه میشه”(چهار بار)

MP3 – 320

Ali Abdolmaleki – Daghe Delam

MP3 – 128

Ali Abdolmaleki – Daghe Delam







برچسب ها دانلود آهنگ داغ دلم تازه میشه عبدالمالکی اهنگ داغ دلم داره تازه میشه ی علی عبدالمالکی دانلود آهنگ داغ دلم از علی عبدالمالکی با کیفیت 320 پخش انلاین اهنگ داغ دلم علی عبدالمالکی متن اهنگ داغ دلم دانلود اهنگ دلم از علی عبدالمالکی دانلود آهنگ بی کلام داغ دلم از علی عبدالمالکی دانلود آهنگ آروم بگیر دیگه بسه دلم علی عبدالمالکی داغ دلم داره تازه میشه اپارات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو