loading...

آهنگ گلچین

 آهنگ هفت مهر (قطعه‌ شعر) مجید خراطها» ترانه سرا ( مجید خراطها )» آهنگ ساز : ( مجید خراطها )» تنظیم : ( مجید خراطها )لبم خندونه اما باز تو قلبم کلی غم دارم درسته مهره

حسین بازدید : 69 پنجشنبه 18 مرداد 1397

 آهنگ هفت مهر (قطعه‌ شعر) مجید خراطها



» ترانه سرا ( مجید خراطها )
» آهنگ ساز : ( مجید خراطها )
» تنظیم : ( مجید خراطها )
لبم خندونه اما باز 
تو قلبم کلی غم دارم


درسته مهره اما باز 
بدون، مهرت رو کم دارم
دلم باز بی قرار امشب 
چشمو به جاده می دوزه
تا پاییز شد سفر کردی 
الان چند سال و هفت روزه
من از مهرم تو بی مهری
این روزا هم میرن آره
اگر که بشکنه بغضم
عجب بارونی می باره
شاید پاییزو رد کردم
با این شمعی که میسوزه

دارم دق میکنم سخته 
تازه این هفتمین روزه
اگر امشب بیاد بارون
تورو حس میکنم پیشم
دعا کردم بباره چون
میخام امشب بهاری شم
شاید این حس پاییزه
که من برگامو میریزم
ولی بی تو چقد سخته 
عبور از فصل پاییزم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو