loading...

آهنگ گلچین

تنهایی خیلی دوست دارمبرم تو فکر بعضی هااینو واسه اون میخونمخودش میدونه که کیاخودش اینو خوب میدونهولی به روش نمیارهدل رو به اون راه میزنهیک وقت نشه کم بیارهیک وقتی بود می خواستمشنمیدونم منو میخواستنمی

حسین بازدید : 37 چهارشنبه 17 مرداد 1397

تنهایی خیلی دوست دارم
برم تو فکر بعضی ها
اینو واسه اون میخونم
خودش میدونه که کیا

خودش اینو خوب میدونه
ولی به روش نمیاره
دل رو به اون راه میزنه
یک وقت نشه کم بیاره



یک وقتی بود می خواستمش
نمیدونم منو میخواست
نمی دونستم که دیگه
فلاکت حتی یک نگاه

حالا میفهمم اون روزها
این من نبودم پیش تو
بعد یک قطره اشک غم
با یک نگاه گفتم برو

 

ادامه مطلب

 


دور و برم پیدات نشه
بد جوری شاکیم ازت
حق نداری با من باشی
میگیرم این حقو ازت

میگن یک بار میگن دو بار
نه صد تا نامردی دیگه
منم بخوام با تو باشم
این قلبمه که نه میگه

دور و برم پیدات نشه
بد جوری شاکیم ازت

هر جوری خواست منو سوزوند
با اون عدا و اتفاراش
یک جوری بد کلاس میذاشت
همه میگفتند اینو باش

تو تنهایی دق بکنم
بهتره تا با تو باشم
تو خاطرش فکر میکنه
که من هنوزم باهاشم

میگن که از هر دست بگیری
باز از همون دست میگیری
ببین چی کار کردی با من
میگم که ای کاش بمیری

بابا جون من بی خیال
این خبرهام نیست به خدا
شرتو کم کن عزیزم
دلم میگه کوتاه نیا

دور و برم پیدات نشه
بد جوری شاکیم ازت
حق نداری با من باشی
میگیرم این حقو ازت

زدم به سیم آخر و
میخوام که از پیشم بری
این دفعه پرپرم بشی
نمی تونی دیگه ازم دل ببری







برچسب ها متن آهنگ سیم آخر حمیدرضا و علیرضا دانلود آهنگ سیم آخر حمیدرضا و علیرضا رمیکس Remix دانلود آهنگ سیم آخر حمیدرضا و علیرضا کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل سیم آخر حمیدرضا و علیرضا دانلود آهنگ سیم آخر حمیدرضا و علیرضا کیفیت عالی کد آوای انتظار همراه اول سیم آخر حمیدرضا و علیرضا کد آهنگ پیشواز همراه اول سیم آخر حمیدرضا و علیرضا دانلود آهنگ سیم آخر حمیدرضا و علیرضا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو