loading...

آهنگ گلچین

گریه کن به حال قلبمگریه کن که روبه مرگمگریه کن که به حال من کهبعد تو سلطان دردمگفتی یک روز برمی گردمکه دورچشات بگردمبخدا به صبر ایوبطعنه زد کاسه ی صبرممن همون سلطان دردمکه به انزوا رسیدمنه فقط از تو چ

حسین بازدید : 551 شنبه 13 مرداد 1397

گریه کن به حال قلبم
گریه کن که روبه مرگم

گریه کن که به حال من که
بعد تو سلطان دردم

گفتی یک روز برمی گردم
که دورچشات بگردم


بخدا به صبر ایوب
طعنه زد کاسه ی صبرم

من همون سلطان دردم
که به انزوا رسیدم

نه فقط از تو چشمات
خیری از دنیا ندیدم


حلالت کردم که شاید
چشم تو عشقو ببینه

که شاید اشک خجالت
روی گونه هات بشینه

تو همون بغضه گلومی
که گرفتو وا نمیشه

بخدا این همه غصه
توی سینم جا نمیشه

گریه کن به حال قلبم
گریه کن که رو به مرگم

تو که پروانه نبودی
من هنوز همون یه شمع ام

شادی رو ازم گرفتی
که حالا سلطان دردم

این قدردور شدی از من
که پیشت بر نمیگردم

بعد تو مثل جنازه
بی تابوت روی زمینم

تو که عاشقم نبودی
پس دعابکن که بمیرم

پس دعا کن که بمیرم
دعا کن شاید بمیرم

 

http://www.xni3e.com/

http://fati64.blogfa.com/post/31







برچسب ها متن آهنگ سلطان درد مجید علیپور دانلود آهنگ سلطان درد مجید علیپور کد آوای انتظار همراه اول سلطان درد مجید علیپور کد آهنگ پیشواز همراه اول سلطان درد مجید علیپور دانلود آهنگ سلطان درد مجید علیپور کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سلطان درد مجید علیپور دانلود آهنگ سلطان درد مجید علیپور کیفیت 320 دانلود آهنگ سلطان درد مجید علیپور رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو