loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ سعید آسایش,    دانلود آهنگ سعید آسایش نازی نازی امشب,    دانلود فول آلبوم سعید آسایش با کیفیت 320,    بهترین آهنگهای سعید آ

حسین بازدید : 71 پنجشنبه 11 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ سعید آسایش
,    دانلود آهنگ سعید آسایش نازی نازی امشب
,    دانلود فول آلبوم سعید آسایش با کیفیت 320
,    بهترین آهنگهای سعید آسایش
,    اهنگ های قدیمی سعید اسایش
,    دانلود آهنگ های شاد سعید آسایش
,    دانلود تمام اهنگ های سعید اسایش در یک فایل زیپ
,    دانلود فول آلبوم سعید آسایش به صورت یکجا
,    دانلود آهنگ سعید آسایش تینا
,   

http://muzicir.com/play/17551/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B4

دانلود اهنگ جدید سعید آسایش به نام نازی

Download New Song By Saeed Asayesh

مدت زمان : 3:16, حجم : 1.87 MB, کیفیت : 128

دانلود اهنگ سعید آسایش نازی

♫♫ نازی نازی امشب دلم مست تویه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست تویه
نازی نازی امشب دلم مست تویه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست تویه
نازی تو که یار نداشتی
قصد فرار نداشتی
چرا رفتی و بی خبر باز
داغو رو دلم گذاشتی
امشبه دلم دوباره
هوای لباتو داره
به باد میگم که بازم
بوی تنتو بیاره
بوی تنتو بیاره
رفتی یادتم گل من
نازی نازی ناز گل من
عشق تو حالا تو دل من
نازی نازی ناز گل من
نازی نازی امشب دلم مست تویه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست تویه
نازی نازی امشب دلم مست تویه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست تویه
نازی تو که یار نداشتی
قصد فرار نداشتی
چرا رفتی و بی خبر باز
داغو رو دلم گذاشتی
امشبه دلم دوباره
هوای لباتو داره
به باد میگم که بازم
بوی تنتو بیاره
بوی تنتو بیاره
رفتی یادتم گل من
نازی نازی ناز گل من
عشق تو حالا تو دل من
نازی نازی ناز گل من
نازی نازی امشب دلم مست تویه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست تویه
نازی نازی امشب دلم مست تویه
نازی نازی دل تنهام هنوز دست تویه

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:16 - 1.87 MB







برچسب ها دانلود آهنگ سعید آسایش دانلود آهنگ سعید آسایش نازی نازی امشب دانلود فول آلبوم سعید آسایش با کیفیت 320 بهترین آهنگهای سعید آسایش اهنگ های قدیمی سعید اسایش دانلود آهنگ های شاد سعید آسایش دانلود تمام اهنگ های سعید اسایش در یک فایل زیپ دانلود فول آلبوم سعید آسایش به صورت یکجا دانلود آهنگ سعید آسایش تینا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو