loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ حادثه   چرا دنیا پر ِ از حادثه های ِ وارونه؟! عاشق ِ یکی میشی که عاشقی نمیدونه من به دنبال ِ تو و تو دنبال ِ کس ِ دیگه هیچکدوم از ما دوتا به اون یکی راست نمیگه . . من واسه چشمای ِ نازن

حسین بازدید : 97 پنجشنبه 04 مرداد 1397

متن آهنگ حادثه

 

چرا دنیا پر ِ از حادثه های ِ وارونه؟!
عاشق ِ یکی میشی
که عاشقی نمیدونه
من به دنبال ِ تو و تو دنبال ِ کس ِ دیگه
هیچکدوم از ما دوتا
به اون یکی راست نمیگه
.
.
من واسه چشمای ِ نازنین ِ تو یه دیوونه ــَم
من دوست دارم ولی

 

علت ِ شو نمیدونم
حالا که میخوای بری بزار نگاهت بکنم
چون یه بار دیگه میخوام
این دل و ساکت بکنم
چرا دنیا پر ِ از حادثه هایس ِ وارونه؟!
عاشق ِ یکی میشی
که عاشقی نمیدونه
من به دنبال ِ تو و تو دنبال ِ کس ِ دیگه
هیچکدوم از ما دوتا
به اون یکی راست نمیگه
.
.
.
از خودش نمیشنوی.اگه یه روز بخواد بره
وقتی می پرسی ازش
میگه : آره مسافره
چقدر بین ِ دلا با حرفای ِ ما فاصله ست
چشامون میخنده اما
دلامون بی حوصله ست
.
چرا دنیا پر ِ از حادثه های ِ وارونه؟!
عاشق ِ یکی میشی
که عاشقی نمیدونه
من به دنبال ِ تو و تو دنبال ِ کس ِ دیگه
هیچکدوم از ما دوتا
به اون یکی راست نمیگه
 

http://www.bestbaz.ir/post/2853/Shahab-Tiam--Hadese-Text--BestBazIR.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو