loading...

آهنگ گلچین

زمین گرمم کمتهتو میگفتی بهتریبار خودت رو بستی ودیگه میخوای بپریتو که میگفتی ترسیدیپس چرا میگی من بیاممیخوای بگی دوستم دارینه اینو اصلا نمیخوامتو پادگان جفت چشماتجفت پا زدم بی معرفتعمری بودم سرباز صفرع

حسین بازدید : 31 دوشنبه 01 مرداد 1397

زمین گرمم کمته
تو میگفتی بهتری
بار خودت رو بستی و
دیگه میخوای بپری
تو که میگفتی ترسیدی
پس چرا میگی من بیام
میخوای بگی دوستم داری
نه اینو اصلا نمیخوام


تو پادگان جفت چشمات
جفت پا زدم بی معرفت
عمری بودم سرباز صفر
عمری بودم تو معرکت
گفتی دو سال خدمتت
اما شده یک روزگار
خراب شه اون سرباز خونه ت
خراب شه رو سرت هوار

یک مشت ارازل ادعا
آخ که چقدره رو داری
تو خوشی هام شریک من
تو غم هام تنهام میذاری
مسلکتون منت کشی
تا وقتی جیبمون پره
گول نگاهتونو دیگه
چشمای من نمیخوره

 

ادامه مطلب


زیر آبی رفتی واسه من
اینقدر که بر خورده بهم
بدون که چاقو دستای
خودشو باز نمیبره
زیر آبی رفتی واسه من
از تو نداشتم انتظار
بدون که داغتو گذاشتی
روی قلبم یادگار

واسه مردنم زیاده
به قول تو عشق بیدار
نگو انتظار کشیدی
واسه ی لحظه ی دیدار
نگو که دوستم نداشتی
باورم نشد همیشه
اینا که میگی دروغه
تو دل من جا نمیشه
تا حالا شده بمونه
داغی تو قلب خسته ت
درمان اون نباشه
واسه دل شکسته ت
تا حالا شده بخوای
با سر بری توی شیشه
تا حالا شده بفهمی
رفتش واسه همیشه

شرمنده عزیز
که دلم واسه ی چشمای تو خیلی کمه
شرمنده عزیز
که تو میری و من دوستت دارم یک عالمه
شرمنده ی او نگاهتم
تو رو خدا بدون هنوز به یادتم
اشکات هنوزم یادم میاد
دلم میگه فقط تو رو میخواد
تو رو خدا حالا ولم نکن عزیز
تک و تنها ولم نکن تو این دیار
خودت میدونی چقدر دوستت دارم
بسه تو رو خدا اشکمو در نیار
آخه تو رو خدا اشک منو تو در نیار
بد کردی عزیز به خدا
رفتی و بی تو موندم بی هم صدا
حقم نبودش به خدا
تک و تنها بمیرم تو غصه ها
حالا هر جا که هستی با خاطره
عشق من تو رو خدا یادت نره
هر جا که هستی اینو بدون
یکی هست که هنوز دوستت داره
یک هست که هنوز دوستت داره
آخه حقم نبود این همه بدی
رفتی و آتیش به جون من زدی
گریه میکردی و میگفتی که
فکر نکنم که تو خیلی بدی

گرگمو گله میبرم
از جونتم نمیگذرم
گله ای که تو توش باشی
یک تنه از دم میدرم
گرگمو گله میبرم
از جونتم نمیگذرم
گله ای که تو توش باشی
یک تنه از دم میدرم

مگه من دل نداشتم
دل منو شکستی
چرا وفا نکردی
به اون عهدی که بستی
چه کنم حالا بی تو
حالا که تنها موندم
اینا حرفهای دل بود
که برات ترانه خوندم
ترانه خوندم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو