loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ تو بخند شهاب مظفري,    اکورد گیتار تو بخند شهاب مظفری,    متن اهنگ تو بخند شهاب مظفری,    دانلود آهنگ نترسونم شهاب مظفری,&n

حسین بازدید : 42 یکشنبه 24 تیر 1397


,    دانلود اهنگ تو بخند شهاب مظفري
,    اکورد گیتار تو بخند شهاب مظفری
,    متن اهنگ تو بخند شهاب مظفری
,    دانلود آهنگ نترسونم شهاب مظفری
,    شهاب مظفری بعیده
,    یه لیوان چندتا قرص حال من خوب نی نپرس
,    دانلود آهنگ شهاب مظفری دیگه دیره
,    دانلود آهنگ شهاب مظفری قسم
,    دانلود آهنگ شهاب مظفری معذرت

http://www.jenabmusic.com/40943/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%B8%D9%81%D8%B1%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%D8%A8%D8%AE%D9%86%D8%AF.html

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری تو بخند
آهنگ جدید شهاب مظفری تو بخند با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Shahab Mozaffari To Bekhand
آهنگ . تنظیم . میکس و مسترینگ : آرش حسینی

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری تو بخند

 

متن آهنگ جدید شهاب مظفری تو بخند

عکست رو روو دیوار میکشم سیگار پشته سیگار میکشم
اون چشمای نابت خیرست به من هااا حالو روزمو ببینو بخند
یه لیوان چند تا قرص حاله من خوب نی نپرس
دیگه خستم از این همه درد هوو

ترکای دلم بغضمو قورت میدم بعد این همه درد شدم یه مرد
گریه نمیکنم تو بخند دیگه بغض نمیکنم تو بخند
نگرانه من نباش تو بخند برام تو بخند
تنها موندم برات تو بخند من مرد این شبام تو بخند
نگرانه من نباش تو بخند برام تو بخند

شعر آهنگ جدید شهاب مظفری تو بخند

من ازت دارم یه چهار دیواری خاطره لعنتی چطور از یادم بره خاطرت
یادمه چشامو میگرفتی تا بگم اسمتو آغوشه تو میکردی ماله من
نیستی و میکشم عکستو گله من

گریه نمیکنم تو بخند دیگه بغض نمیکنم تو بخند
نگرانه من نباش تو بخند برام تو بخند
تنها موندم برات تو بخند من مرد این شبام تو بخند
نگرانه من نباش تو بخند برام تو بخند

رمضان

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ تو بخند شهاب مظفري اکورد گیتار تو بخند شهاب مظفری متن اهنگ تو بخند شهاب مظفری دانلود آهنگ نترسونم شهاب مظفری شهاب مظفری بعیده یه لیوان چندتا قرص حال من خوب نی نپرس دانلود آهنگ شهاب مظفری دیگه دیره دانلود آهنگ شهاب مظفری قسم دانلود آهنگ شهاب مظفری معذرت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو