loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ تو قلبم غم نمی کارم از مهرشاد,    مهرشاد جون و عمرمی تو,    دانلود آهنگ مهرشاد معذرت میخوام,    دانلود آهنگ جدید مهرشاد دو

حسین بازدید : 41 چهارشنبه 20 تیر 1397

,    دانلود اهنگ تو قلبم غم نمی کارم از مهرشاد
,    مهرشاد جون و عمرمی تو
,    دانلود آهنگ مهرشاد معذرت میخوام
,    دانلود آهنگ جدید مهرشاد دو چشم سیاهت
,    دانلود آهنگ جدید مهرشاد همه چیزم تویی
,    دانلود آهنگ مهرشاد مبارکت
,   

,

دانلود اهنگ جدید مهرشاد به نام چشمای تو

مدت زمان : 3:23, حجم : 1.94 MB, کیفیت : 128

دانلود اهنگ مهرشاد چشمای تو

اگه ابری ترین روزم اگه از غصه می سوزم
اگه هم درد هر دردم اگه هم مرگ دیروزم

.

متن آهنگ چشمای تو از مهرشاد

اگه ابری ترین روزم اگه از غصه می سوزم
اگه هم درد هر دردم اگه هم مرگ دیروزم
اگه رنگ و رخم زرده اگه قلبم پر درده
اگه تنهایی و غربت منو بی همنشین کرده
تو قلبم غم نمی کارم مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من که چشمای تو رو دارم
تو قلبم غم نمی کارم مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من که چشمای تو رو دارم
اگه تنهاترین باشم صدای آخرین باشم
اگه بی سایه و خسته اگه بی سرزمین باشم
اگه از گریه حلق آویز اگه آواره پاییز
یا مثل یک درخت پیر بشم از بی کسی لبریز
تو قلبم غم نمی کارم مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من که چشمای تو رو دارم
تو قلبم غم نمی کارم مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من که چشمای تو رو دارم
تو قلبم غم نمی کارم مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من که چشمای تو رو دارم
تو قلبم غم نمی کارم مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من که چشمای تو رو دارم
تو قلبم غم نمی کارم

http://muzicir.com/play/37872/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%86%D8%B4%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D8%AF







برچسب ها دانلود اهنگ تو قلبم غم نمی کارم از مهرشاد مهرشاد جون و عمرمی تو دانلود آهنگ مهرشاد معذرت میخوام دانلود آهنگ جدید مهرشاد دو چشم سیاهت دانلود آهنگ جدید مهرشاد همه چیزم تویی دانلود آهنگ مهرشاد مبارکت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو