loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید تکست نایس دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد ,Hik\' [ndnhd;s khds,کد موزیک دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد ,متن آهنگ دلتنگی های گیتار من ایلیا من

حسین بازدید : 33 یکشنبه 20 فروردین 1396

آهنگ دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد ljk Hik' ihd 'djh



آهنگ دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد

هم خوانی:
دیگه گیتار منم دلش گرفته از صدام ، غم نشسته تو نگام
غروب بی رنگ جمعه ، چشمم از من بیزار ، رو به رویم دیوار
شهر آهن ، شهر سیمان ، نقشه ی جغرافیا ، قصه ی دلتنگی ها
شعر دیروز ، نور و آینه ، جدول سال خوردگی
شعر خوب بچگی ، شعر خوب بچگی

ایلیا منفرد:
نمی دونم چی بخونم ، شعری که غصه نباشه
چیزی یادم نمیاد ، شعر یادم نمیاد

هم خوانی:
وقتی که از تلخی روز ، شب می مونم بیدار
دلمو می دم به دست دل تنگ گیتار


قصمو با هر صدایی که بخونم ، خوب می دونم
اونی که تلخی شعرامو می فهمه
از غم و غصه ی شعرام نمی رنجه ، دل تنگ گیتار ، دل تنگ گیتار

هم خوانی:
مست بازی ، بوی نسرین ، شعر خیس چشمه ، آدمای تشنه
دسته ی یاس ، کوه الماس ، طعم ترد ریواس ، زنده بودن زیباست
رنگ آفتاب ، رنگ مهتاب ، حس عشقی کمیاب ، عاشقای بی تاب
شعر دیروز ، نور و آینه ، جدول سال خوردگی
شعر خوب بچگی ، شعر خوب بچگی
نمی دونم چی بخونم ، شعری که غصه نباشه
چیزی یادم نمیاد ، شعر یادم نمیاد
چیزی یادم نمیاد ، شعر یادم نمیاد
چیزی یادم نمیاد ، شعر یادم نمیاد

شعر یادم نمیاد

شعر یادم نمیاد






http://www.iransong.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تکست نایس دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد Hik' [ndnhd;s khds کد موزیک دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد متن آهنگ دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد دانلود آهنگ دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد کیفیت عالی دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد متن ترانه دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد تکست آهنگ دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد دانلود ترانه دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد دانلود آهنگ جدید دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد کیفیت 320 دانلود آهنگ دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد فروردین 96 تکست موزیک دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد کد موزیک جدید دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد آهنگ جدید دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد دانلود آهنگ با لینک مستقیم دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد دانلود آهنگ دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد سایت ایکس نایس دانلود موزیک ویدیو دلتنگی های گیتار من ایلیا منفرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو