loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ نمیتونم امین مرعشی,دانلود آهنگ نمیتونم امین مرعشی,متن ترانه نمیتونم امین مرعشی ,دانلود آهنگ جدید نمیتونم امین مرعشی,دانلود ترانه نمیتونم امین مرعشی,ljk

حسین بازدید : 33 چهارشنبه 27 بهمن 1395


متن آهنگ نمیتونم امین مرعشی www.xni3e.ir
Lyrics Music Amin Marashi Nemitoonam
متن آهنگ نمیتونم امین مرعشی
ترانه و شعر آهنگ نمیتونم امین مرعشی
من نمیگم بی تو نفسم میگیره یا نمیگم حسم بعد تو میمیره
نه نمیگم بی تو از همه بیزارم یا بدونه چشمات خسته و بیمارم
من فقط وابستم به چشات تا حدی که نمیتونم برم پی عشقه بعدی
من فقط وابستم به چشات تا حدی که نمیتونم برم پی عشقه بعدی
تکست آهنگ نمیتونم امین مرعشی
من فقط بعد از تو با خودم میجنگم یه کمی داغونم یه کمی دلتنگم
من فقط بعد از تو خیلی کم میخندم من فقط بعد از تو سخت دل میبندم
من فقط وابستم به چشات تا حدی که نمیتونم برم پی عشقه بعدی


من فقط وابستم به چشات تا حدی که نمیتونم برم پی عشقه بعدی
من فقط بعد از تو با خودم میجنگم یه کمی داغونم یه کمی دلتنگم
من فقط بعد از تو خیلی کم میخندم من فقط بعد از تو سخت دل میبندم
من فقط وابستم به چشات تا حدی که نمیتونم برم پی عشقه بعدی
من فقط وابستم به چشات تا حدی که نمیتونم برم پی عشقه بعدی



http://www.faratext.com







برچسب ها متن آهنگ نمیتونم امین مرعشی دانلود آهنگ نمیتونم امین مرعشی متن ترانه نمیتونم امین مرعشی دانلود آهنگ جدید نمیتونم امین مرعشی دانلود ترانه نمیتونم امین مرعشی ljk Hik' [ndn تکست آهنگ نمیتونم امین مرعشی دانلود موزیک ویدیو نمیتونم امین مرعشی ljk jvhkiHik' [ndn کد آهنگ نمیتونم امین مرعشی کد پیشواز همراه اول نمیتونم امین مرعشی دانلود آهنگ جدید نمیتونم امین مرعشی بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ نمیتونم امین مرعشی کیفیت 320 آهنگ نمیتونم امین مرعشی کد آهنگ پیشواز ایرانسل نمیتونم امین مرعشی کد موزیک نمیتونم امین مرعشی دانلود آهنگ با لینک مستقیم نمیتونم امین مرعشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو