loading...

آهنگ گلچین

X سپیده از اون روز که چشام چشماتو دیده X سپیده فرشید امین 320 X دانلود اهنگ سپیده سپیده از فرشید امین X سپیده ازاون روز که چشام چشماتو دیده X دانلود آهنگ سپیده از اون روز که ب

حسین بازدید : 959 جمعه 01 تیر 1397
X سپیده از اون روز که چشام چشماتو دیده X سپیده فرشید امین 320 X دانلود اهنگ سپیده سپیده از فرشید امین X سپیده ازاون روز که چشام چشماتو دیده X دانلود آهنگ سپیده از اون روز که بابات تاکسی خریده X سپيده از اون روز X دانلود اهنگ سپیده از اندی X دانلود موزیک ویدیو سپیده فرشید امین X سپیده از اون روز که بابات پژو خریده

غروب شد باز خیالت به سرم زد سپیده
شب اومد به تموم پیکرم زد سپیده
نه یه شب نه دو شب
هر شب و هر شب شب یلداس
نمیدونم خدا شبو واسه چی آفریده

سپیده از اون روز که چشام چشماتو دیده
نمیدونی دل من چی کشیده
سپیده سپیده سپیده
از اون روز که چشام چشماتو دیده
دیگه خواب شب از سرم پریده
سپیده

سپیده تو چشات آینه نوره
تو قلبت پاکه و دلت یه دریاست
تو دنیا از همه کس بی نیازی
نیاز من به تو قد یه دنیاست
سپیده

سپیده از اون روز که چشام چشماتو دیده
نمیدونی دل من چی کشیده
سپیده سپیده سپیده
از اون روز که چشام چشماتو دیده
دیگه خواب شب از سرم پریده
سپیده

غروب شد باز خیالت به سرم زد سپیده
شب اومد به تموم پیکرم زد سپیده
نه یه شب نه دو شب
هر شب و هر شب شب یلداس
نمیدونم خدا شبو واسه چی آفریده
سپیده

از اون روز که چشام چشماتو دیده
نمیدونی دل من چی کشیده
سپیده سپیده سپیده
از اون روز که چشام چشماتو دیده
دیگه خواب شب از سرم پریده
سپیده

سپیده سپیده
فقط به تو امیده
نمیدونی نمیدونی دل من چی کشیده
سپیده سپیده
فقط به تو امیده
نمیدونی نمیدونی دل من چی کشیده
سپیده

http://www.miusiko.com/musics/play/603-Farshid-Amin-Sepideh







برچسب ها سپیده از اون روز که چشام چشماتو دیده سپیده فرشید امین 320 دانلود اهنگ سپیده سپیده از فرشید امین سپیده ازاون روز که چشام چشماتو دیده دانلود آهنگ سپیده از اون روز که بابات تاکسی خریده سپيده از اون روز دانلود اهنگ سپیده از اندی دانلود موزیک ویدیو سپیده فرشید امین سپیده از اون روز که بابات پژو خریده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو