loading...

آهنگ گلچین

کد موزیک معجزه مصطفی یگانه ,تکست آهنگ معجزه مصطفی یگانه ,دانلود ترانه معجزه مصطفی یگانه ,کد پیشواز همراه اول معجزه مصطفی یگانه ,ljk Hik\' [ndn,دانلود آهنگ جدید م

حسین بازدید : 73 چهارشنبه 27 بهمن 1395


متن آهنگ معجزه مصطفی یگانه www.xni3e.ir
Lyrics Music Mostafa Yeganeh Mojeze
متن آهنگ معجزه مصطفی یگانه
ترانه و شعر آهنگ معجزه مصطفی یگانه
هنوزم به یه معجزه دلخوشم گره های کور منو باز کن
منو نه به چشم گناههای من به چشم خدایی بر انداز کن
دوباره پریشونو تنها شدم تمومه درها باز به روم بسته شد
کم آوردم از بنده هاتو دلم از این بی خدایی خدا خشته شد
شبیه تو دستی ندیدم هنوز که دلتنگیامو نوازش کنه
خدا پاک کن اشکمو حالمو نذار گریه اینقدر خرابش کنه
شبیه تو دستی ندیدم هنوز که دلتنگیامو نوازش کنه
خدا پاک کن اشکمو حالمو نذار گریه اینقدر خرابش کنه
تکست آهنگ معجزه مصطفی یگانه


دعا کن بتونم باهات جور شم میخوام عمری با تو رفاقت کنم
میخوام کل دنیا رو با خوبیام به دنیای خوبه تو دعوت کنم
خدا من به هر چی بدهی قانعم ازم هر چی رو دوست داری بگیر
فقط لحظه هایی که دلتنگتم باهام عکسه یادگاری بگیر
شبیه تو دستی ندیدم هنوز که دلتنگیامو نوازش کنه
خدا پاک کن اشکمو حالمو نذار گریه اینقدر خرابش کنه
شبیه تو دستی ندیدم هنوز که دلتنگیامو نوازش کنه
خدا پاک کن اشکمو حالمو نذار گریه اینقدر خرابش کنه

http://www.faratext.com








برچسب ها کد موزیک معجزه مصطفی یگانه تکست آهنگ معجزه مصطفی یگانه دانلود ترانه معجزه مصطفی یگانه کد پیشواز همراه اول معجزه مصطفی یگانه ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ جدید معجزه مصطفی یگانه بهمن ماه 1395 دانلود موزیک ویدیو معجزه مصطفی یگانه دانلود آهنگ با لینک مستقیم معجزه مصطفی یگانه ljk jvhkiHik' [ndn کد آهنگ معجزه مصطفی یگانه دانلود آهنگ معجزه مصطفی یگانه کیفیت 320 متن آهنگ معجزه مصطفی یگانه دانلود آهنگ جدید معجزه مصطفی یگانه آهنگ معجزه مصطفی یگانه دانلود آهنگ معجزه مصطفی یگانه متن ترانه معجزه مصطفی یگانه کد آهنگ پیشواز ایرانسل معجزه مصطفی یگانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو