loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ ای امید دل من کجایی مرضیه,دانلود آهنگ ای امید دل من کجایی مرضیه سایت ایکس نایس,کد آهنگ جدید ای امید دل من کجایی مرضیه,دانلود آهنگ ای امید دل من کجایی م

حسین بازدید : 47 چهارشنبه 16 فروردین 1396



آهنگ ای امید دل من کجایی مرضیه

 ای امید دل من کجایی
همچو بختم کنارم نیایی
آشنا سوز و دیر آشنایی
یا بلای دل مبتلایی
بیوفا بیوفا بیوفایی

تو غارتگر عقل و هوشی
به آزار جانم چه کوشی
چو نی دارم در جان خروشی

تو غارتگر عقل و هوشی


به آزار جانم چه کوشی
چو نی دارم در جان خروشی
چه خواهم از تو جز نگاهی
چه خواهی از جانم چه خواهی
ندارم جز عشقت گناهی
ندارم جز عشقت گناهی

بر سیه بختی من گواهی
چون دو چشم مستت دل سیاهی
کو به غیر از آغوشت پناهی

آتشی سر کشی فتنه جویی
آفتی خانه سوزی گناهی
عشق من جان من را چه کاهی

ماه من مجلس آرا تویی تو
عشق من شادی افزا تویی تو
روشنی بخش دل ها تویی تو
راحت جان شیدا تویی تو
سر گران از چه با ما تویی تو




http://www.iransong.com/









برچسب ها متن آهنگ ای امید دل من کجایی مرضیه دانلود آهنگ ای امید دل من کجایی مرضیه سایت ایکس نایس کد آهنگ جدید ای امید دل من کجایی مرضیه دانلود آهنگ ای امید دل من کجایی مرضیه فروردین 96 دانلود آهنگ جدید تکست نایس ای امید دل من کجایی مرضیه دانلود موزیک ویدیو ای امید دل من کجایی مرضیه دانلود ترانه ای امید دل من کجایی مرضیه دانلود آهنگ جدید ای امید دل من کجایی مرضیه کیفیت 320 ای امید دل من کجایی مرضیه دانلود آهنگ ای امید دل من کجایی مرضیه کیفیت عالی Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ با لینک مستقیم ای امید دل من کجایی مرضیه دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 متن و دانلود آهنگ جدید تکست نایس ای امید دل من کجایی مرضیه کد موزیک جدید ای امید دل من کجایی مرضیه کد موزیک ای امید دل من کجایی مرضیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای امید دل من کجایی مرضیه ای امید دل من کجایی مرضیه کیفیت عالی تکست آهنگ ای امید دل من کجایی مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو