loading...

آهنگ گلچین

,دانلود اهنگ ,دنیا میرم شاید فراموشت کنم ,شاید با تنهایی بازم هم آغوشت کنم ,از این دنیای غم سهم دلم تو بودی ,همیشه دلتنگ بودم ولی پیشم نبودی ,تیغا رو پشت هم ز

حسین بازدید : 3091 یکشنبه 19 آذر 1396
X دانلود اهنگ X دنیا میرم شاید فراموشت کنم X شاید با تنهایی بازم هم آغوشت کنم X از این دنیای غم سهم دلم تو بودی X همیشه دلتنگ بودم ولی پیشم نبودی X تیغا رو پشت هم زدم X دارم بدون تو میرم X شاید فراموشم کنی X ولی اینو بهت میگم X درسته که دوری ازم X حرف رفتنو نزن X این دل من خونه ولی X به اون غریبه دست نزن

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این آهنگ در آرشیو ما موجوده 

برای درخواست آهنگ به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ







برچسب ها دانلود اهنگ دنیا میرم شاید فراموشت کنم شاید با تنهایی بازم هم آغوشت کنم از این دنیای غم سهم دلم تو بودی همیشه دلتنگ بودم ولی پیشم نبودی تیغا رو پشت هم زدم دارم بدون تو میرم شاید فراموشم کنی ولی اینو بهت میگم درسته که دوری ازم حرف رفتنو نزن این دل من خونه ولی به اون غریبه دست نزن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو