loading...

آهنگ گلچین

دانلود موزیک ویدیو پشیمون منوچهر سخایی,تکست آهنگ پشیمون منوچهر سخایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه پشیمون منوچهر سخایی, پشیمون منوچهر سخایی,کد آوای انتظار همراه

حسین بازدید : 79 چهارشنبه 10 آبان 1396


متن آهنگ پشیمون منوچهر سخایی
پشیمون (خواننده منوچهر سخائی)

اينجا اوجا رو گشتم
پائين و بالا رو گشتم

به هر جائي بگي رفتم
تموم دنيا رو گشتم

يكي مثل تو رو پيدا نكردم
حالا دارم پشيمون بر ميگردم
يكي مثل تو رو پيدا نكردم
حالا دارم پشيمون بر ميگردم

به صف ديدم قشنگارو
همه رنگ و وارنگارو


ديدم تموم خوباي
توي شهر فرنگارو

يكي مثل تو رو پيدا نكردم
حالا دارم پشيمون بر ميگردم
يكي مثل تو رو پيدا نكردم
حالا دارم پشيمون بر ميگردم

خيالم راحته كه از تو بهتر
تو هيچ جاي زمين پيدا نميشه

نظر تنگا ميگن از تو قشنگتر
بازم پيدا ميشه اما نميشه

يكي مثل تو رو پيدا نكردم
حالا دارم پشيمون بر ميگردم
يكي مثل تو رو پيدا نكردم
حالا دارم پشيمون بر ميگردم

         











برچسب ها دانلود موزیک ویدیو پشیمون منوچهر سخایی تکست آهنگ پشیمون منوچهر سخایی دانلود آهنگ جدید دانلود ترانه پشیمون منوچهر سخایی پشیمون منوچهر سخایی کد آوای انتظار همراه اول پشیمون منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز پشیمون منوچهر سخایی متن آهنگ پشیمون منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل پشیمون منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز همراه اول پشیمون منوچهر سخایی دانلود آهنگ پشیمون منوچهر سخایی رمیکس Remix دانلود آهنگ پشیمون منوچهر سخایی متن ترانه پشیمون منوچهر سخایی دانلود آهنگ جدید پشیمون منوچهر سخایی کد موزیک پشیمون منوچهر سخایی دانلود آهنگ با لینک مستقیم پشیمون منوچهر سخایی دانلود آهنگ پشیمون منوچهر سخایی کیفیت 320 سایت موزیک دانلود آهنگ پشیمون منوچهر سخایی کیفیت عالی تکست موزیک پشیمون منوچهر سخایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو