loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ دوستش دارم منوچهر سخایی,متن آهنگ دوستش دارم منوچهر سخایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ دوستش دارم منوچهر سخایی کیفیت عالی,تکست موزیک دوستش دارم منوچه

حسین بازدید : 55 چهارشنبه 10 آبان 1396



متن آهنگ دوستش دارم منوچهر سخایی
دوستش دارم (خواننده منوچهر سخائی)

همه میگن ای داد بیداد فلانی هم بدامش افتاد
کار دله دلم میخواد
دوسش دارم بله دوسش دارم
دوسش دارم بله دوسش دارم
هر کی میرسه این روزا زخم زبونم میزنه
زخم زبون اینو اون اتیش بجونم میزنه
اگه بلا نازل بشه اب دریا ها گل بشه
جونم فدای دل بشه
دوسش دارم بله دوسش دارم
دوسش دارم بله دوسش دارم
مردم هرچی میخوان بگن بذار بگن
از حرف اینو اون گذشته کار من
همه میگن ای داد بیداد فلانی هم بدامش افتاد
کار دله دلم میخواد


دوسش دارم بله دوسش دارم
دوسش دارم بله دوسش دارم
هر کی میرسه این روزا زخم زبونم میزنه
زخم زبون اینو اون اتیش بجونم میزنه
اگه بلا نازل بشه اب دریا ها گل بشه
جونم فدای دل بشه
دوسش دارم بله دوسش دارم
دوسش دارم بله دوسش دارم
مردم هرچی میخوان بگن بذار بگن
از حرف اینو اون گذشته کار من
همه میگن ای داد بیداد فلانی هم بدامش افتاد
کار دله دلم میخواد
دوسش دارم بله دوسش دارم
دوسش دارم بله دوسش دارم
دوسش دارم بله دوسش دارم
دوسش دارم بله دوسش دارم

         











برچسب ها دانلود آهنگ دوستش دارم منوچهر سخایی متن آهنگ دوستش دارم منوچهر سخایی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دوستش دارم منوچهر سخایی کیفیت عالی تکست موزیک دوستش دارم منوچهر سخایی کد آوای انتظار همراه اول دوستش دارم منوچهر سخایی متن ترانه دوستش دارم منوچهر سخایی دانلود ترانه دوستش دارم منوچهر سخایی دانلود موزیک ویدیو دوستش دارم منوچهر سخایی دوستش دارم منوچهر سخایی کد موزیک دوستش دارم منوچهر سخایی دانلود آهنگ دوستش دارم منوچهر سخایی رمیکس Remix تکست آهنگ دوستش دارم منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز دوستش دارم منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دوستش دارم منوچهر سخایی دانلود آهنگ جدید دوستش دارم منوچهر سخایی دانلود آهنگ دوستش دارم منوچهر سخایی کیفیت 320 دانلود آهنگ با لینک مستقیم دوستش دارم منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز همراه اول دوستش دارم منوچهر سخایی سایت موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو