loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ بابا رو بوس کن منوچهر سخایی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ بابا رو بوس کن منوچهر سخایی رمیکس Remix,دانلود آهنگ جدید بابا رو بوس کن منوچهر سخایی,دانلود تر

حسین بازدید : 99 چهارشنبه 10 آبان 1396




متن آهنگ بابا رو بوس کن منوچهر سخایی
بابا را بوس کن (خواننده منوچهر سخائی)

با با رو بوس کن که تو دنیای منی
تو گل الالیه زیبای منی

قربون اون خنده هات برم من
قربون اون گریه هات برم من
مرواری از اون چشات میریزه
قربون اشک چشات برم من

با با رو بوس کن که تو دنیای منی
تو گل الالیه زیبای منی
با با رو بوس کن که تو دنیای منی
تو گل الالیه زیبای منی
کوچولوی من تویی تو تویی تو
اهوی من تویی تو تویی تو


تو یاس سپیدی قربون نازو ادات
تو نور امیدی قربون قدو بالات
با با رو بوس کن که تو دنیای منی
تو گل الالیه زیبای منی
با با رو بوس کن که تو دنیای منی
تو گل الالیه زیبای منی

قربون اون خنده هات برم من
قربون اون گریه هات برم من
مرواری از اون چشات میریزه
قربون اشک چشات برم من

با با رو بوس کن که تو دنیای منی
تو گل الالیه زیبای منی
با با رو بوس کن که تو دنیای منی
تو گل الالیه زیبای منی
با با رو بوس کن که تو دنیای منی
تو گل الالیه زیبای منی
با با رو بوس کن که تو دنیای منی
تو گل الالیه زیبای منی
          











برچسب ها متن آهنگ بابا رو بوس کن منوچهر سخایی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بابا رو بوس کن منوچهر سخایی رمیکس Remix دانلود آهنگ جدید بابا رو بوس کن منوچهر سخایی دانلود ترانه بابا رو بوس کن منوچهر سخایی دانلود آهنگ بابا رو بوس کن منوچهر سخایی کد موزیک بابا رو بوس کن منوچهر سخایی کد آوای انتظار همراه اول بابا رو بوس کن منوچهر سخایی تکست آهنگ بابا رو بوس کن منوچهر سخایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل بابا رو بوس کن منوچهر سخایی بابا رو بوس کن منوچهر سخایی دانلود موزیک ویدیو بابا رو بوس کن منوچهر سخایی دانلود آهنگ با لینک مستقیم بابا رو بوس کن منوچهر سخایی دانلود آهنگ بابا رو بوس کن منوچهر سخایی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز بابا رو بوس کن منوچهر سخایی دانلود آهنگ بابا رو بوس کن منوچهر سخایی کیفیت عالی متن ترانه بابا رو بوس کن منوچهر سخایی سایت موزیک کد آهنگ پیشواز همراه اول بابا رو بوس کن منوچهر سخایی تکست موزیک بابا رو بوس کن منوچهر سخایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو