loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ لباس خیانت از بهزاد پکس و احمد سولوتکست آهنگهای رپ,احمد سولو / بهزاد پکس, عزیــزم مبارکــه بـالاخره مستقــل شـُدیرفتــی بـه چه قیمتــی که منصــرف شـُدیاز بودن ِ مــنگفتـی قسمت اینــو خــواستخ

حسین بازدید : 37 چهارشنبه 10 آبان 1396









متن آهنگ لباس خیانت از بهزاد پکس و احمد سولو
تکست آهنگهای رپ,احمد سولو / بهزاد پکس,

عزیــزم مبارکــه بـالاخره مستقــل شـُدی

رفتــی بـه چه قیمتــی که منصــرف شـُدی

از بودن ِ مــن

گفتـی قسمت اینــو خــواست

خیلــی سخـت بـود وقتـی دیــدم عشقــم با لبــاس ـ عـروس ِ

نـــــــــه

روضـه نمی خونـــم بــرات

فقـط بهــم بگـــو کنــار اون چجــوریــه شبـــات



از اون حــال و هــوات چیــزی نمیدونــم زیـــاد

راستــی اون لبــاس ِ سفیدتــم چقــد بهـت میــاد

اسمش لبــاس ِ عــروس ِ ؟؟

نـه تــن پــوش ـ خیـــانته

اصلا آروم نــدارم همــش چشـــام به ســاعته

تـُـو ایــن مـوقع ها همیـشه کنـــار مــن بــودی

حالا اون کیــه کنـــارت ؟؟

نه یه خـواب معمـولـــی

مــن که بــاورم نمیشه یکـی بیــدارم کنه

فقط همــدرد این لحظه هـام سیگــارم شـُده

که می ســوزه مثــل مـن

میره بیــزار از هر چی

بازم به تهــش رسیــدم عجــب رویــای تلخـــی

 

بقیه در ادامه ....





چه حالــی داره این دلــم

امشــب میـگن عــروسیته

شهـر و خبــر کنیــن بیــان

عشقــم داره عــروس میشــه

دور و ورت شلــوغ شـُده

پشـت سرت چـراغونــی

از این همـیشه بـی خبــر دل می کـَـنـی به آسـونــی

دستاشـو سفــت نگیـــر

دلــم لــَـک زده واسه اون نگــــات

انقــده آتیشــم نــزن با لحــن سـرد خنـده هــات

بــرو که بعــد تــو می خــوام

رخـت سیـــاه به تــن کنــم

منــم میــرم با خاطــرات

عشقمونــو کفــن کنـــم

 



 7 سال گذشــت کنــارت عــذاب کشیــدم

بهتـرین لحظه هـامو مـن با تـو ســراب میدیــدم

رفتــی با کســی که اصلا تو فکــرم نبـود

بهـم قـول داد و ولـی پـای ـ عشقــم نبـود

مـن حســم از اون روزا تغییــر کــرده

طوری که باعـث شـد گریه هـات بی تاثیرتـر شه

تو با اون شــاد بـودی وقتــی زجه میــزدم

حتـی رفیقــای خودم بهــم سر نمیــزدن

وقتـی زیــر یه سقف کنــارش لـم داده بــودی

مـن اشـک میریختــم از دردای دوری

یاد اون روزا میفتم که تو آغوشــم بودی

یا اون روزا که گفتــم اگـه فراموشــم کنــی

بی تو نمی تونـم

  یه جایــی کـم میـارم آخـر

تو نبـودی ببینــی تو سختیــا من با هر

خاطره ای که از تو داشتــم دلــخوش شـُدم

ولــی حالا بایــد به تو و اون روزا پشت کنــم

 



دستاشـو سفــت نگیـــر

دلــم لــَـک زده واسه اون نگــــات

انقــده آتیشــم نــزن با لحــن سـرد خنـده هــات

بــرو که بعــد تــو می خــوام

رخـت سیـــاه به تــن کنــم

منــم میــرم با خاطــرات

عشقمونــو کفــن کنـــم



 

حالــم خیلـی خرابـه تو چجــوری تونسـتی

گفتـم نباشـی میمیــرم مگه نمیدونستــی ؟؟؟

یه مدتــی بود که همـش بهـونه میــاورد

ازش گـِـلایه نــدارم اگه نــدونه اینـارو

من تمــوم این راهـو پــای پیـــاده اومــدم

میدونم با من بــودن توقع زیــادی بـود واســت

قیــد همه چی و زدم من هر جوری که بــودم

این روزا رفیقـامـم دارن ازم دلــجویی میـکنن

یاد خاطراتــم کنار تـُـو ســاق دوش میشه

میدونـم نمی شنــوه

دیگه کار ِ LOVE گــوش میــده

اونو تو آغوش بگیــر شب حجلــَــت ِ آخـه

اصلا ناراحـت نشــو اگــه حجلــَمو با یه

شمـع و یه چــراغ خامــوش تو این کوچه نشـونــدم

میشـم مثل خودت ببیـن

همه میگــن جـــَــوون رفـت

.

هــه

.

همه میگـن جــــَــــوون رفـت

 

کپی از : http://behnami7.blogfa.com/1392/04/4







متن آهنگ زیبای هم خونه از نیما زئوس



عشق بچگیهای من ، ما تو رو هم شناختیم

عشقو با تو شروع کردیم ولی تهش که باختیم

یه عمری با خاطرات تو من روز خوش داشتم

یه عمر چشمامو به در اومدن تو کاشتم

.

.

.

خونه خالیه بی تو گمونم دارم میمیرم

عکست رو دیوار اتاق روزی هزار بار می بینم

بی معرفت رسمش نبود تو این خونه جام بذاری

بی سر صدا آروم بری رو قلب من پا بذاری



این دیگه حرف آخره حتی خدا هم نمیخواد

خیالتو راحت باشه دیگه سراغت نمیام

تموم کوچه هارو من هی دنبالت قدم زدم

همش صدات میکردمو دنبال تو میومدم



عشق بچگیهای من ، ما تو رو هم شناختیم

عشقو با تو شروع کردیم ولی تهش که باختیم

یه عمری با خاطرات تو من روز خوش داشتم

یه عمر چشمامو به در اومدن تو کاشتم



حالا که اومدی داری با دل من بازی میکنی

عشق پاکمو داری ازم اخازی میکنی

اما من نمیذارم این دفه دلم بمیره

نمیذارم دیگه با نبودت گریم بگیره





Nima Zeus Ft Mahan Hajikhanian Ft. A.H - Hamkhuneh 128





















اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو