loading...

آهنگ گلچین

آهنگ زیبای سردار غمکده از مجید علیپور نگاه کن به من پریشون و غم زده امنگاه کن به من که سردار غم کده امیه رحمی بکن به چشــــــــــمای ترممبادا بری بلا بریزه ســــــــــــــــــــرم....خودت گفته بودی از

حسین بازدید : 89 چهارشنبه 10 آبان 1396



آهنگ زیبای سردار غمکده از مجید علیپور



نگاه کن به من پریشون و غم زده ام
نگاه کن به من که سردار غم کده ام
یه رحمی بکن به چشــــــــــمای ترم
مبادا بری بلا بریزه ســــــــــــــــــــرم

.

.

.

.


خودت گفته بودی ازت بهترونم
چه شد که غریبی باید تنها بمونم
نرجون دلم رو نرو بی کسم من
فدای قدم هات دارم میرسم من
خدایا تو دیدی دلم جزر کشیده


بذار پاش بلرزه چشامو ندیده
خدا شاهدم باش خدایا کجایی
خدایا ببینش چه بی اعتنایی
تموم کن سفر کن منم با یه جاده
تو تنها نمیشی رقیبم زیاده
منم که یه گوشه می افتم میمیرم
از اون سوی جاده تو رو باز میبینم
خیالات برم داشت ازت موند یه سایه
توهم گرفته دل پر گلایه
دیگه بعد دستات منم دست ندارم
سرو پا شکستم منم کوله بارم
نگاه کن به من پریشون و غم زده ام

 

منبع: ایکس نایس







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو