loading...

آهنگ گلچین

متن مداحی کریمیشبا که مردم شام میخوابنرقیه تا خود صبح بیدارهبرای دیدن روی باباستاره ها رو هی میشماره+به چشمام میگم نخواب /بابام میاد امشبمیگه عمه جون بخواب روی پای زینب++غریبونهدارم میرم از این ویرونه

حسین بازدید : 99 دوشنبه 08 آبان 1396



متن مداحی کریمی
شبا که مردم شام میخوابن
رقیه تا خود صبح بیداره

برای دیدن روی بابا
ستاره ها رو هی میشماره
+
به چشمام میگم نخواب /بابام میاد امشب
میگه عمه جون بخواب روی پای زینب
++
غریبونه
دارم میرم از این ویرونه
دیگه سر اومده پیمونه
***


غروبا مردم شام میانو
راه خرابمون رو میبندن

تموم دختراشون بابا جون
به لباسای پارم میخندن
+
دیگه زندگی بسه دل خسته و پیرم
دم آخره بیا بی تو نمیمیرم
++
ببین بابا خرابمون چقدر تاریکه
که آسمون چقدر نزدیکه

غریبونه
دارم میرم از این ویرونه
دیگه سر اومده پیمونه
***
اونا که با تو جنگیده بودن
به ما میگن که این ها اسیرن

تقاص کشته هاشون رو بابا
دارن از منو عمه میگیرن
+
دیگه بعد تو چشام یک کاسه ی خونه
هر کی جای من باشه دیگه زنده نمیمونه
++
من از عمه سراغتو همش میگیرم
دیگه بیای نیای میمیرم


غریبونه
دارم میرم از این ویرونه
دیگه سر اومده پیمونه
***
کربلایی مهدی رعنایی
abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو