loading...

آهنگ گلچین

Hik\' [ndnhd;s khds,تکست آهنگ سعید شایسته گلی ,دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید سعید شایسته گلی کیفیت 320 ,دانلود آهنگ سعید شایسته گلی فروردین 9

حسین بازدید : 655 چهارشنبه 09 فروردین 1396

تو که خوشگل و شهره عالمي ،عالمي، عالمي
تو که حس قشنگ حالمي ،حالمي ،حالمي
نرو عشق تو با اين آرزو ،آرزو ،آرزو
تو که معجزه بخش نالمي
واسه ما بزار خندت گل کنه
بزار دل واسه عشقت هول کنه
که دلم به خيالت پر پر
به اميد و هوس سر ميبره


گلي خوشگلي گلي دلبري گلي از همه زيباتري
گلي واسه من گلي واسه عشق گلي از همه مغرورتری
تو که فاتح شهر قلبمي، قلبمي، قلبمي
تو که مرهم زخم و دردمي دردمي دردمي
نرو از بر من تا دور دور ،دور دور ،دور دور
تو که سرخي رنگ زردمي
واسه ما بزار اخمات وا بشه
بزار مهربونيت دريا بشه
منو تو خونه ی دل راه بده
بزار در رو به قلبم وا بشه


گلي خوشگلي گلي دلبري گلي از همه زيباتري
گلي واسه من گلي واسه عشق گلي از همه مغرورتری
بی عشقت ، نميشه نميشه ديگه غنچه‌اي وا نميشه
واسه همسفر ره عشق ديگه هيچ کسي پا نميشه
اگه قسمت من تو بشي چي ميشه چي ميشه چي ميشه

گلي خوشگلي گلي دلبري گلي از همه زيباتري
گلي واسه من گلي واسه عشق گلي از همه مهرو تری خوشگلي دلبري واسه من واسه عشق از همه مغرورتری

گلي خوشگلي گلي دلبري گلي از همه زيباتري
گلي واسه من گلي واسه عشق گلي از همه مغرورتری







برچسب ها Hik' [ndnhd;s khds تکست آهنگ سعید شایسته گلی دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید سعید شایسته گلی کیفیت 320 دانلود آهنگ سعید شایسته گلی فروردین 96 کد آهنگ جدید سعید شایسته گلی دانلود آهنگ جدید تکست نایس سعید شایسته گلی سعید شایسته گلی کیفیت عالی دانلود آهنگ سعید شایسته گلی کیفیت عالی کد موزیک سعید شایسته گلی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سعید شایسته گلی دانلود ترانه سعید شایسته گلی دانلود آهنگ با لینک مستقیم سعید شایسته گلی دانلود موزیک ویدیو سعید شایسته گلی سعید شایسته گلی کد موزیک جدید سعید شایسته گلی متن و دانلود آهنگ جدید تکست نایس سعید شایسته گلی متن آهنگ سعید شایسته گلی دانلود آهنگ سعید شایسته گلی سایت ایکس نایس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو