loading...

آهنگ گلچین

متن مداحیخودتم می دونی/ همیشه می خونم/ بزار نوکر زینبت بمونمدلم می خواد بیام/ رو تل زینبی/ سرم رو به عشق زینب بشکونمآقا کن آرومم/ آخه من می دونم/ آخر کاری دستم می ده جنونمخودم رو می زنم/ ندارم شب و رو

حسین بازدید : 59 یکشنبه 07 آبان 1396



متن مداحی
خودتم می دونی/ همیشه می خونم/ بزار نوکر زینبت بمونم
دلم می خواد بیام/ رو تل زینبی/ سرم رو به عشق زینب بشکونم

آقا کن آرومم/ آخه من می دونم/ آخر کاری دستم می ده جنونم
خودم رو می زنم/ ندارم شب و روز/ آخه حرم داره میگیره جونم

دل من/ اسیره/ توکربلات میره
برای ضریحت/ دلم بهونه گیره
*** حسین یا مولانا حسین یا مولانا ***

حسین منتت رو/ همیشه می کشم/ بزار جاروکش حرمت بشم


اگه تو حرمت/ جونم رو نگیری/ خودم تو حرم خودمو می کشم

بگیرم حاجت از/ امیرالمومنین/ منو کن مست یل ام البنین
بهشت اون دنیا نیست/ بهشت رو زمینه/ تا وقتی کربلا هست روی زمین

همیشه/ می خونم/ دوسم داری می دونم
باذکر/ ابالفضل/ همیشه در جنونم
*** حسین یا مولانا حسین یا مولانا ***

خودتم می دونی/ همیشه می خونم/ بزار نوکر زینبت بمونم
دلم می خواد بیام/ رو تل زینبی/ سرم رو به عشق زینب بشکونم

آقا کن آرومم/ آخه من می دونم/ آخر کاری دستم می ده جنونم
خودم رو می زنم/ ندارم شب و روز/ آخه حرم داره میگیره جونم

الا ای شش گوشه/ ببین قلبم خونه/ ابالفضل درد قلبم رو می دونه
ولی من می دونم/ آقام ابوفاضل/ آخر دستم رو به تو می رسونه

دلم غم/ نداره/ حسین هوامو داره
برای/ کربلات/ دلم چه بی قراره
*** حسین یا مولانا حسین یا مولانا ***

یا حسین جان (ع)

منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com










اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو