loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ اندیتو نباشیتوی روزگاری که دل واسه شکستنهقیمت طلای دل قدر سنگ و آهنهبین این همه غریبه یه نفر مثل تو ميشهآشنايی که تو قلبم میمونه واسه همیشهتو نباشی چه کسی منو نوازش ميکنهبا صبوری با منه دل خس

حسین بازدید : 111 دوشنبه 01 آبان 1396


متن آهنگ اندی
تو نباشی

توی روزگاری که دل واسه شکستنه
قیمت طلای دل قدر سنگ و آهنه
بین این همه غریبه یه نفر مثل تو ميشه
آشنايی که تو قلبم میمونه واسه همیشه
تو نباشی چه کسی منو نوازش ميکنه
با صبوری با منه دل خسته سازش ميکنه
تو نباشی چه کسی منو نوازش ميکنه
با صبوری با منه دل خسته سازش ميکنه
تو نباشی نميخوام لحظه ای رو سر بکنم


نميدونم بعد تو من چی رو باور بکنم
نميتونم نميتونم که تو رو رها کنم
بهد تو من چه کسی رو عشق من صدا کنم
تو نباشی چه کسی منو نوازش ميکنه
با صبوری با منه دل خسته سازش ميکنه
تو نباشی چه کسی منو نوازش ميکنه
با صبوری با منه دل خسته سازش ميکنه
توی روزگاری که عشق ديگه رسم زندگی نیست
وقتی تو دلهای سنگی هيکسی هميگی نيت
بين اين همه غريبه يه نفر مثل تو ميشه
آشنايی که تو قلبم ميمونه واسه هميشه
تو نباشی چه کسی منو نوازش ميکنه
با صبوری با منه دل خسته سازش ميکنه
تو نباشی چه کسی منو نوازش ميکنه
با صبوری با منه دل خسته سازش ميکنه








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو