loading...

آهنگ گلچین

متن مداحیآرزوی قلب خسته حرم حسینکربلای من و دست کرم حسینعمریه که پای غمتمن سینه میزنم حسینبا یاد شاه بی کفنپیراهن می کنم حسینکامم وا شد با تربتتذکرت لالایی شبممیمونم پای عشق توتا دم مردنم حسیندلخونم،

حسین بازدید : 37 چهارشنبه 05 مهر 1396



متن مداحی

آرزوی قلب خسته حرم حسین

کربلای من و دست کرم حسین

عمریه که پای غمت

من سینه میزنم حسین

با یاد شاه بی کفن

پیراهن می کنم حسین

کامم وا شد با تربتت

ذکرت لالایی شبم

میمونم پای عشق تو

تا دم مردنم حسین



دلخونم، پای تو میمونم

به فدایت جونم

ثارالله، ثارالله، ثارالله

دلدادم، پای تو افتادم

عبد مادر زادم

ثارالله، ثارالله، ثارالله

آرزوی قلب خسته حرم حسین

کربلای من و دست کرم حسین

زندگیم بیمه شده

با یک بار گفتن حسین

مادر یادم داده بگم

که ارباب منه حسین

یعقوب چشم خیسم از

در انتظار کربلاست

میکشه عاقبت منو

بوی پیراهن حسین

نور دیدم، اسمتو که شنیدم

دل ز دنیا بریدم

ثارالله، ثارالله، ثارالله

شور شب ها، طعم شیرین رویا

نوکرم، تویی آقا

ثارالله، ثارالله، ثارالله

آرزوی قلب خسته حرم حسین

کربلای من و دست کرم حسین

آرزوی قلب منه

مردن به زیر پای تو

هر چی دارم تو زندگیم

نذر این روضه های تو

عمریه در تاب تبم

شاگرد درس زینبم

به یاد زخم های تنت

سر میشکنم برای تو

سالارم، ای همه کس کارم

خیلی دوست دارم

ثارالله، ثارالله، ثارالله

دلگیرم، کرده داغ تو پیرم

کی برات میمرم

ثارالله، ثارالله، ثارالله

آرزوی قلب خسته حرم حسین

کربلای من و دست کرم حسین



منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو