loading...

آهنگ گلچین

دانلود ریمیکس گرشا رضایی حالمون خوبه Download New Remix Garsha Rezaei Halemoon Khoobe [ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]   دانلود ریمیکس گرشا رضایی حالمون خوبه متن آهنگ گرشا

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400

دانلود ریمیکس گرشا رضایی حالمون خوبه

Download New Remix Garsha Rezaei Halemoon Khoobe

[ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]

دانلود ریمیکس گرشا رضایی  به نام حالمون خوبه

 

دانلود ریمیکس گرشا رضایی حالمون خوبه

متن آهنگ گرشا رضایی حالمون خوبه

منمو تویی و دستامون چه بیاد و چه نیاد بارون … ♥ ♫
حالمون خوبه … ♥ ♫
منمو تویی و این رویا همیشه همه جا ما دوتا … ♥ ♫
حالمون خوبه … ♥ ♫
اگه دیوونه بشم حق دارم تو خوابمم بیدارم … ♥ ♫
تورو نگه میدارم پیشم … ♥ ♫
دیگه نمیشه تورو کم دیدت مگه میشه نفهمیدت … ♥ ♫
تورو میبینم عاشق تر میشم … ♥ ♫
─|♪♫♪♥♪♫♪|─
به تو قفل شده قلبم نفسام برای تو … ♥ ♫
دستام پر از عشقن مثل چشای تو … ♥ ♫
هرچی که دلم میخواست انگار تو اون چشماست … ♥ ♫
این خوبه … ♥ ♫
به تو قفل شده قلبم نفسام برای تو … ♥ ♫
دستام پر از عشقن مثل چشای تو … ♥ ♫
هرچی که دلم میخواست انگار تو اون چشماست … ♥ ♫
این خوبه … ♥ ♫
─|♪♫♪♥♪♫♪|─
از وقتی فاصلم با قلبت کمتر شد … ♥ ♫
خوشبختی واسم قابل باور شد … ♥ ♫
حالم از اونکه فکر میکرم بهتر شد … ♥ ♫
هیشکی عشقی مثل عشق من نداره … ♥ ♫
هیشکی جز تو واسم دوست داشتن نداره … ♥ ♫
خوشحالم این حالم رو دور تکراره … ♥ ♫
─|♪♫♪♥♪♫♪|─
به تو قفل شده قلبم نفسام برای تو … ♥ ♫
دستام پر از عشقن مثل چشای تو … ♥ ♫
هرچی که دلم میخواست انگار تو اون چشماست … ♥ ♫
این خوبه … ♥ ♫
به تو قفل شده قلبم نفسام برای تو … ♥ ♫
دستام پر از عشقن مثل چشای تو … ♥ ♫
هرچی که دلم میخواست انگار تو اون چشماست … ♥ ♫
این خوبه … ♥ ♫







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو