loading...

آهنگ گلچین

کد آوای انتظار همراه اول دلم گرفته امین رستمی + پخش آنلاین با سایت پیشواز کده همراه شوید با / کد آهنگ پیشواز امین رستمی به نام دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره برای همراه اول با شنیدن آنلاین و روش فع

حسین بازدید : 43 سه شنبه 31 فروردین 1400

کد آوای انتظار همراه اول دلم گرفته امین رستمی + پخش آنلاین

با سایت پیشواز کده همراه شوید با / کد آهنگ پیشواز امین رستمی به نام دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره برای همراه اول با شنیدن آنلاین و روش فعال سازی

کد آوای انتظار دلم گرفته امین رستمی همراه اول

کد پیشواز همراه اول دلم گرفته قطعه اول: 30202

دلم گرفته دوباره هوای تو رو داره … چشمای خیسم واسه ی دیدنت بی قراره
این راه دورم خبر از دل من که نداره … آروم ندارم یه نشونه می خوام واسه قلبم

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

کد قطعه دوم اهنک: 34844

پای پنجره نشستم کوچه خاکستریه باز … زیر بارون من چه دلتنگتم امروز
انگار از همون روزاست حال و هوام رنگ تو اه … کوچه دلتنگ تو اه

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

برای خرید کد را با سیم کارت همراه اول به شماره 8989 ارسال نمایید.

# در صورت مشکل در کدها از طریق دیدگاه ها به ما اطلاع دهید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو