loading...

آهنگ گلچین

کد آوای انتظار همراه اول عشق جان امین رستمی با ما باشید / کد آهنگ پیشواز امین رستمی دنیامی اونی که میخوامی عشق جانم همراه اول در چهار قطعه با شنیدن آنلاین Rbt Code Hamrahe Aval Amin Rostami Called E

حسین بازدید : 11 سه شنبه 31 فروردین 1400

کد آوای انتظار همراه اول عشق جان امین رستمی

با ما باشید / کد آهنگ پیشواز امین رستمی دنیامی اونی که میخوامی عشق جانم همراه اول در چهار قطعه با شنیدن آنلاین

Rbt Code Hamrahe Aval Amin Rostami Called Eshgh Jan With Play Online

کد آوای انتظار عشق جان امین رستمی همراه اول

1- کد پیشواز همراه اول عشق جان امین رستمی قطعه اول: 25863

دلمو میزنم به دریا بی قایق عشق جانم … تو چی میدونی از حال یه عاشق !!
از سرم دیگه نمیره عشق تو عشق جانم …. میترسم یه روز نبینمت من باز دل نگرونم عشق جان –»

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

2- قطعه دوم پیشواز عشق جانم: 25864

وای من همه چی معلومه تو حالت چشمای من !!
به همه میگه چیه تو دل رسوای من پر احساسه وجودم –»
وای من داره عشق میریزه … از طرز نگاهای من  !!
جای من خالیه پیشت ! یار زیبای من بگو من عشق تو بودم !!!

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

3- قطعه سوم این اهنگ: 25865

خوبه که خوبه حالت منم ایده آلت اسممه تو فالت عشق جانم –»

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

4- کد قطعه چهارم: 25866

دلخوشیمی تو حال خوب این روزا عشق جانم … نرو از قلبم زود زود زود بیا عشق جانم !!

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

برای خرید کد را به شماره 8989 ارسال نمایید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو