loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به دادم برس Download New Music Mohammadreza Golzar Be Dadam Beres آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام به دادم برس تند رفتی من ازت جا موندم دنیا با من نساخت از همون موقع بچه

حسین بازدید : 7 شنبه 21 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به دادم برس

Download New Music Mohammadreza Golzar Be Dadam Beres

آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام به دادم برس

تند رفتی من ازت جا موندم دنیا با من نساخت از همون موقع بچه که بودم

بهترینم آخر باهام رو به رو شد واسه من دنیا همون موقع که تو رفتی تموم شد

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار به دادم برس

 

 

متن آهنگ به دادم برس از محمدرضا گلزار

تند رفتی من ازت جا موندم دنیا با من نساخت از همون موقع بچه که بودم

tnd rfti mn azt ja mondm dnia ba mn nsakht az hmon mogha bchh ke bodm

بهترینم آخر باهام رو به رو شد واسه من دنیا همون موقع که تو رفتی تموم شد

bhtrinm akhr baham ro bh ro shd oash mn dnia hmon mogha ke to rfti tmom shd

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو

bad az to hr ki baz biad pr nmiknh jai khalito

من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

mn sbh ta shb dnbaltm chjori chra anghd bi khiali to

به دادم برسدستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو

bh dadm brsdstamo bgir mn ghlab nistm o mahi to

به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

bh khatr rozai khobmon bia bzar jlo pam ye rahi to

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو

bad az to hr ki baz biad pr nmiknh jai khalito

من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

mn sbh ta shb dnbaltm chjori chra anghd bi khiali to

به دادم برسدستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو

bh dadm brsdstamo bgir mn ghlab nistm o mahi to

به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

bh khatr rozai khobmon bia bzar jlo pam ye rahi to

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو

bad az to hr ki baz biad pr nmiknh jai khalito

من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

mn sbh ta shb dnbaltm chjori chra anghd bi khiali to

به دادم برسدستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو

bh dadm brsdstamo bgir mn ghlab nistm o mahi to

به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

bh khatr rozai khobmon bia bzar jlo pam ye rahi to

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو

bad az to hr ki baz biad pr nmiknh jai khalito

من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

mn sbh ta shb dnbaltm chjori chra anghd bi khiali to

به دادم برسدستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو

bh dadm brsdstamo bgir mn ghlab nistm o mahi to

به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

bh khatr rozai khobmon bia bzar jlo pam ye rahi to

ترانه آهنگ به دادم برس از محمدرضا گلزار

من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

mn sbh ta shb dnbaltm chjori chra anghd bi khiali to

به دادم برسدستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو

bh dadm brsdstamo bgir mn ghlab nistm o mahi to

به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

bh khatr rozai khobmon bia bzar jlo pam ye rahi to

بعد از تو هر کی باز بیاد پر نمیکنه جای خالیتو

bad az to hr ki baz biad pr nmiknh jai khalito

من صبح تا شب دنبالتم چجوری چرا انقد بی خیالی تو

mn sbh ta shb dnbaltm chjori chra anghd bi khiali to

به دادم برسدستامو بگیر من قلاب نیستم و ماهی تو

bh dadm brsdstamo bgir mn ghlab nistm o mahi to

به خاطر روزای خوبمون بیا بذار جلو پام یه راهی تو

bh khatr rozai khobmon bia bzar jlo pam ye rahi to







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو