loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید مسعود صابری من Download New Music Masoud Saberi Man آهنگ جدید مسعود صابری بنام من محتاجم به آن نگاه زیبا شبیه موج دریا به قلب ساحل هر لحظه به یاد تو هستم من چه شد که دل بستم من چه

حسین بازدید : 1 شنبه 21 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید مسعود صابری من

Download New Music Masoud Saberi Man

آهنگ جدید مسعود صابری بنام من

محتاجم به آن نگاه زیبا شبیه موج دریا به قلب ساحل

هر لحظه به یاد تو هستم من چه شد که دل بستم من چه کردی با دل

دانلود آهنگ جدید مسعود صابری من

 

 

متن آهنگ من از مسعود صابری

محتاجم به آن نگاه زیبا شبیه موج دریا به قلب ساحل

mohtajam be an negah ziba shabih moj darya be ghal b sahel

هر لحظه به یاد تو هستم من چه شد که دل بستم من چه کردی با دل

har lahze be yad to hastam man che shod ke del bastam man che kardi ba del

ای جانم تو میروی میدانم ولی بدان که من شکسته هنوز همانم

ey janam to miravi midanam vali bedan ke man shekaste hanoz hamanam

میبارم هوای سردی دارم ببین چگونه به بی قراری کشیده کارم

mibaram havaye sardi daram bebin chegone be bi gharari keshide karam

لب تر کن تا بدهم جان را این قلب پریشان را تو ماهم باش

labtar kon ta bedaham jan ra in ghalb parishan ra to maham bash

با اکشت نم نم بارانم چون حال پریاشنم همراهم باش

ba ashkat nam nam baranam chon hal parishanam hamraham bash

دیوانه از چه گریزانی از من تو چه میدانی ای داد از تو

divane az che gerizani az man to che midani ey dad az to

بعد از تو با هم درگیرم آرام نمیگیرم فریاد از تو فریاد از تو

bad az to ba ham dargiram aram nemigiram faryad az to faryad az to

عهدت را زدی شکتی ساده دوباره من میمانم در انتهای جاده

ahdat ra zadi shekasti sade dobare man mimanam dar entehaye jade

دل خسته از این همه غم بودم تمام جانم بودی به چشم تو کم بودم

del khaste az in hame gham bodam tamam janam bodi be cheshm to kam bodam

ترانه آهنگ من از مسعود صابری

لب تر کن تا بدهم جان را این قلب پریشان را تو ماهم باش

labtar kon ta bedaham jan ra in ghalb parishan ra to maham bash

با اکشت نم نم بارانم چون حال پریاشنم همراهم باش

ba ashkat nam nam baranam chon hal parishanam hamraham bash

دیوانه از چه گریزانی از من تو چه میدانی ای داد از تو

divane az che gerizani az man to che midani ey dad az to

بعد از تو با هم درگیرم آرام نمیگیرم فریاد از تو فریاد از تو

bad az to ba ham dargiram aram nemigiram faryad az to faryad az to

عهدت را زدی شکتی ساده دوباره من میمانم در انتهای جاده

ahdat ra zadi shekasti sade dobare man mimanam dar entehaye jade

دل خسته از این همه غم بودم تمام جانم بودی به چشم تو کم بودم

del khaste az in hame gham bodam tamam janam bodi be cheshm to kam bodam







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو