loading...

آهنگ گلچین

زیادی خوبی کردم رفتی نموندی با ما  آخر خط رسیده دوسم نداری حالا با رقیبم نشستی گفتی همین که هستی رفتی و بی تفاوت دل منو شکستی آهنگ دوستم نداری از طوفان یه روزی برمیگردی وقتی که خیلی دیره خی

حسین بازدید : 21 چهارشنبه 20 اسفند 1399

زیادی خوبی کردم رفتی نموندی با ما 

آخر خط رسیده دوسم نداری حالا

با رقیبم نشستی گفتی همین که هستی

رفتی و بی تفاوت دل منو شکستی

آهنگ دوستم نداری از طوفان

یه روزی برمیگردی وقتی که خیلی دیره

خیال میکردی قلبم بدون تو میمیره

یه روزی برمیگردی وقتی که خیلی دیره

خیال میکردی قلبم بدون تو میمیره

آهنگ دوستم نداری از طوفان

خیال میکردی هیچوقت دست تو رونمیشه

بازی دیگه تمومه برو واسه همیشه

دلم گرفته از تو حرف های شیرین نزن

تو این بازی کوتاه نه تو میمونی نه من

آهنگ دوستم نداری از طوفان

زیادی خوبی کردم رفتی نموندی با ما

آخر خط رسیده دوسم نداری حالا

با رقیبم نشستی گفتی همین که هستی

رفتی و بی تفاوت دل منو شکستی

دانلود آهنگ با کیفیت








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو