loading...

آهنگ گلچین

میـــخــــواستــم نزدیکـتـر باشم بیــن منــو تــو یک نفــس باشه هــر لحـظــه ازم دورتر میشی شایــد همیــن فاصـله بـس باشه آهنگ نزدیکتر با صدای پویا بیاتی بزار بمــــونه یــک غـــم تــا تو وقتی ب

حسین بازدید : 1 جمعه 15 اسفند 1399

میـــخــــواستــم نزدیکـتـر باشم

بیــن منــو تــو یک نفــس باشه

هــر لحـظــه ازم دورتر میشی

شایــد همیــن فاصـله بـس باشه

آهنگ نزدیکتر با صدای پویا بیاتی

بزار بمــــونه یــک غـــم تــا تو

وقتی به من نمیـدی دستــــاتــــو

وقتی از این نزدیکتر جا نیست

دور از تــــو میمونم ولی با تــو

آهنگ نزدیکتر با صدای پویا بیاتی

شاید ستاره ها کناره هم نزدیکتــــر از این نمیشینه

شاید همیـن فاصــله ها بد نیست

چشمای خیــسم تــورو که میبینه

میخواستم نزدیکتر باشم من راضیم به این دوری

شاید خدا دلــــش به رحـــم اومد

من راضیــم همیـــن جــــــوری

میخواستم نزدیکتر باشم من راضیم به این دوری

شاید خدا دلــــش به رحـــم اومد

من راضیــم همیـــن جــــــوری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو